Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ell_en schreef:Ik heb ook bij Vidoma besteld!.
Makkelijk bestellen, je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling, snelle levering.. wat wil een mens nog meer!
En o ja, nu ook geen verzendkosten!
iana schreef:Oké dan ga ik hem daar ook bestellen, hier in België voor zover ik weet nog niet verkrijgbaar.
Ik had een proefflacon maar die was sneller leeg dan ik dacht.
Titsia schreef:Hier nog steeds verder schuren, babyolie om te verzachten lijkt ook niet te helpen, vandaag eerste keer met Imaverol gewassen (mag dat trouwens elke dag??). Derfen is besteld en voeder wordt rustig aan aangepast, ben benieuwd...
RuiterL schreef:Hooi allemaal!
Dit jaar mijn eerste ervaring met een exceemdeken voor m'n merrie die ik nu een jaar heb, bevalt erg goed!!
Vind het alleen wel erg moeilijk beslissen vanaf wanneer ik hem aflaat, daarom ben ik benieuwd of er al mede exceemers zijn die hem al af hebben?
opisop_shop schreef:derfen 500ml heeft volgens mij geen schenktuitje zoals de 250ml.
Sanet schreef:@Breghje: De voer aanpassingen gaan bij mij het hele jaar door.
Ik heb in maart 2008 Sybrich 3 weken op kuil gehad, en toen stond ze al met een deken op en bijna alleen maar op stal, maar ze begon toen alweer als een gek te schuren. Manenkam bikkelhard, dikke ribbels erin. Dus het is voor haar gewoon geen optie om kuil te krijgen.
Het blijft een intolerantie voor de spullen die in het voer zitten, die intolerantie zelf wordt niet minder in de winter, wel de uitwerking iets.
pentium schreef:Ik houd het "dieet" hele jaar aan, anders maken ze slechte start in lente ivm ophoping afvalstoffen. kuil is nl ook voor mijn paard geen optie meer.