Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Moeminx schreef:Hallo Allemaal,
Sinds kort schuurt mijn pony. In de staart zitten witte deeltjes & door het schuren wordt een deel van z'n kont ook kaal. (je ziet al een beetje z'n huid, Gelukkig nog niet zo erg dat het opengaat) Bij de manen is niets te bekennen van het schuren alleen bij de staart. Weet iemand hier iets van? Of hoe je dat het beste kan bestrijden?
Moeminx schreef:Hallo Allemaal,
Sinds kort schuurt mijn pony. In de staart zitten witte deeltjes & door het schuren wordt een deel van z'n kont ook kaal. (je ziet al een beetje z'n huid, Gelukkig nog niet zo erg dat het opengaat) Bij de manen is niets te bekennen van het schuren alleen bij de staart. Weet iemand hier iets van? Of hoe je dat het beste kan bestrijden?
Jenny21 schreef:Dank jullie wel voor de reacties!
Ik heb zelf ook al zitten denken aan de deken maar ik vind het zo sneu... aangezien ik zelf niet de mogelijkheid heb om hem op en af te doen, zal hij er 24 uur mee moeten staan.
Gaat het niet schuren? En hoe zit het met de regen????
Ik vraag me af hoe dat werkt met die staartbandage? Nog andere mensen die hier ervaring me hebben?