Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rody01 schreef:Mijn pony heeft dus wss eczeem. Nu heeft ze overdag een deken om. Maar als ik haar naar binnen haal, en het deken af haal begint ze even goed weer! Wat moet ik doen?
Nicolet90 schreef:kga vanmiddag mn rambo ophalen! kben benieuwd!
dus als iemand nog interesse heeft ie pagony eczeemdeken?(onderaan de hals zit klittenband zodat je de deken makkelijker op en af kunt doen, echt ideaal!)
ik heb hem gister helemaal lekker gewassen met neutrale antiroosshampoot voor gevoelige huis... maar hij heeft al 4 dagen niet geschuurd of iets!gister voor ht eerst ff teatreelotion over manenkam gedaan.
Jenny21 schreef:Hallo allemaal,
ik heb even een aantal pagina's terug gelezen (was niet van plan ze alle 205 te doen) maar ik zie eigenlijk weinig staan over het puur behandelen van staart schuren?
Mijn Fjord schuurt iedere zomer flink de staart, niet tot bloedens toe, maar wel flink! Wat helpt er nu volgens jullie?
Ik was hem 1x per week goed uit met betadine, maar kan ik er nog iets anders op doen? Of juist iets voeren?
Hoop dat jullie suggesties hebben!
Nicolet90 schreef:kga vanmiddag mn rambo ophalen! kben benieuwd!
dus als iemand nog interesse heeft ie pagony eczeemdeken?(onderaan de hals zit klittenband zodat je de deken makkelijker op en af kunt doen, echt ideaal!)
ik heb hem gister helemaal lekker gewassen met neutrale antiroosshampoot voor gevoelige huis... maar hij heeft al 4 dagen niet geschuurd of iets!gister voor ht eerst ff teatreelotion over manenkam gedaan.