Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_KaWi_ schreef:uuuuhhhhhhh zijn dat die dingen wat je in de buurt van de manen moet hangen en staart ?????/ vond het ondingen en volgens mij 2 dagen eraan gemaakt en toen in de prullebakZijn er hier in het topic toevallig nog mensen die vorig jaar de boviclip/ auraplak geprobeerd hebben?
Heb toen het topic wel gevolgd maar ben wel benieuwd naar de ervaringen i.v.m de eczeem.
liljebo schreef:Die heb ik idd ook gezien, maar ook al gehoord dat het kwalitatief niet veel is. En de shet is nogal een sloopmonster. Denk dat zo'n deken dan nog geen seizoen vol houdt.
_tarja_ schreef:liljebo schreef:Die heb ik idd ook gezien, maar ook al gehoord dat het kwalitatief niet veel is. En de shet is nogal een sloopmonster. Denk dat zo'n deken dan nog geen seizoen vol houdt.
http://www.horseshopinternational.nl/in ... 5-165.html
Deze deken heb ik al jaaaaren voor mijn fjord en wil echt niets anders meer. Ik vind hem juist erg stevig en mooie pasvorm. De stof is mooi stevig en iets dikkere kwaliteit, maar niet heel warm en ademt mooi.
Ik heb ook andere dekens gepast op mijn fjord, maar kwam toch weer terug bij de Everline.
Ik koop geen andere eczeemdekens meer!
_KaWi_ schreef:Zijn er hier in het topic toevallig nog mensen die vorig jaar de boviclip/ auraplak geprobeerd hebben?
Heb toen het topic wel gevolgd maar ben wel benieuwd naar de ervaringen i.v.m de eczeem.
Inge_Zorro schreef:_KaWi_ schreef:Zijn er hier in het topic toevallig nog mensen die vorig jaar de boviclip/ auraplak geprobeerd hebben?
Ik heb er vorig jaar naar geinformeerd, maar volgens onze veearts werkt de boviclip doordat koeien met hun tong over hun rug likken en de boviclip/auriplak (aan de oornummers) hierlangs strijkt en in het lichaam trekt. Bij paarden zou dit niet werken omdat het alleen écht in contact moet komen met het lijf en speeksel.. Dat is mij verteld tenminste. Maar Epplejeck had toch ook zoiets voor paarden? Misschien dat de werking daarvan anders is?