Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xFDV schreef:Dat is balen, dus de dekens zijn nu nog steeds nodig?
Hebben jullie dan nu eczeemdeken een winterdeken er over heen?
Zarena schreef:en heb dus een ideetje..
Ik zou willen beginnen in maart om een Rambo Sweetich Hoody op te gooien, en zodra het echt warm wordt haar 's nachts buiten te zetten en overdag op stal.
Is dit voldoende of zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden of moet smeren/voeren?
Ik lees ook dat heel veel middeltjes niet werken.. Ik heb afgelopen zomer ook een kruid tegen jeuk gevoerd, dit hielp helaas niet.. Ook heb ik verkoelende gel gesmeerd zodat de jeuk zou verdwijnen maar het geschuur ging gewoon door...
miesie schreef:@ Zarena, ik zweer bij Eldena bodylotion van de Aldi in Duitsland! Die van mij heeft geen dag met deken op gestaan, terwijl ik net de Rambo SIH had gekocht.. Die zit dus nog steeds nieuw in verpakking![]()
Ook als er bij ons een paar begint met staartschuren (wat dan geen eczeem is..) een klein beetje erop en hij stopt met schuren!
opisop_shop schreef:Was er nou al een shampoo op de markt om de kleur eruit te wassen?