Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Sarah fons, waarschinnlijk heb je sebacil.
Doe je pony er wel helemaal, mee,qwamt als ze op net hoofd zitten,dan zitten ze waarschijnlijk ook ergens anders.
Voor die butox zou ik even bellen,geen idee
assebassie schreef:Even een reactie op een paar producten,
Allergie van puur heb ik 3 seizoenen gebruikt in combinatie met de cullico druppels, de jeuk was het vorige seizoen zodanig vermindert dat ik deze zomer helemaal niks wil geven, kijken hoe dat gaat.
En de Z itch heb ik ook gebruikt, 3 fesjes dacht ik, werkte wel, maar als ze ging zweten (en dat doet ze snel, zwart paard) was het verdwenen en ook als het geregend had, vond het dus nogal een duur middeltje, dus kan inderdaad gebruikt worden zoals op de verpakking staat, maar dan moet je paard wel droog blijven.
En ik vind het altijd fijn om paard even af te spoelen als ze gezweten heeft, dus moest vaak smeren.
Dus ik gebruik nu natuurazijn en zweet itch, icm deken, gaat tot nu toe prima, maar ja nog vroeg in 't jaar, augustus en daarna is hier altijd het ergste.
Ze staat nu weer zonder, regen en wind, dus geen insecten.
Zinzi_jewel schreef:Wie weet of ik evt de Butox ook gewoon kan gebruiken mocht de Z itch niet te krijgen zijn !
En is de Butox er ook snel af na een regen bui want lee dat de Z itch dat wel is blijkbaar
jessie84 schreef:assebassie schreef:Bedoel je de Z Itch?
Ja sorry Z itch
Sarah_Fons schreef:Zinzi_jewel schreef:Wie weet of ik evt de Butox ook gewoon kan gebruiken mocht de Z itch niet te krijgen zijn !
En is de Butox er ook snel af na een regen bui want lee dat de Z itch dat wel is blijkbaar
Ik heb gisteren Butox gekregen van mijn DA. Wekelijks 10 ml op de manen en 5 ml op de staart. Bij veel jeuk mag het 2x per week.
Ik heb hem nu ook gevraagd wat te doen bij regen, maar nog geen antwoord. Ik zet het hier wel neer als ik het weet!
jessie84 schreef:Gebruikt jij het zoals het omschreven staat of zou je het ook plaatsgewijs kunnen gebruiken
ik wil hem nl met alleen een hals aanzetten maar hij heeft ook jeuk onderaan zijn buik
Zinzi_jewel schreef:Waar heb je de Z-itch vandaan , friesvanmke ?
En werkt t dan wel als ze nog zo blijft slaan naar mugjes
Tectonic of Butox ga ik ook eens achteraan