Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SuperRoos schreef:Een veearts heeft al een grote praktijk waar veel geld mee wordt verdient. Zo'n therapeut werkt vaak alleen en heeft opleidingen en dergelijke zelf moeten bekostigen...
Als ik het vergelijk, bij Fiek ben ik zo'n 1000 euro kwijt geweest aan onderzoeken door dierenartsen en bij mijn therapeut was ik onder de 400 euro klaar en is hij inmiddels stabiel en heb ik mijn paard terug...
Ze is zeker niet duur als ik vergelijk met andere homeopaten en probeert verder overal kosten op te besparen..
Maris schreef:Mirgino, jij bent tevreden over de crusader maskers he ? Kunnen paarden die ook s'nachts op hebben ? En zijn ze echt heel zacht langs de randen ?
Toevallig had vandaag een paard op de wei een masker op. Maar ipv op haar hoofd zaten de vliegen nu in zwermen om haar hoofd heen. Met als gevolg dat ze nog aan het schudden was met haar hoofd...
Is dat idd zo bij vliegenmaskers ???
tylando schreef:meestal bij een zwart makser zitten er meer vliegen dan bij een licht masker!
Vidar had gister even een andere om en die was zwart...nou zwermen om hem heen.. toen heb ik de crusader aangedaan ( grijs) bijna geen vliegen..dus de kleur maakt ook uit denk ik..
bij ons op stal hebben de donkere paarden sowieso meer last van vliegen!
is dat bij jullie ook?
Maris schreef:Je hebt gelijk singasong, het is niet veel geld.
Maar ik weet nu wel dat ik in ieder geval een licht gekleurd masker wil ( om te proberen ). Want al die vliegen om het hoofd bij donkergekleurde maskers, dat schiet niet op.
Maris schreef:Hele gekke vraag trouwens, maar wat voor voordeel heeft een vliegenmasker met oren eraan ?? Lijkt me erg vervelend voor een paard, of ???