_CS_ schreef:Heb nog tot eind van de maand de tijd, maar zal ze van de week van stal meenemen vast.
Mijn stoffen eczeemdeken (dus die bruine) wast mijn moeder altijd gewoon zelf in de wasmachine
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mi_Amore schreef:Mijn deken is gisteren net gewassen dus die ligt weer klaar voor het komend seizoen.
Zooo jammer, het is alweer bijna zover...
Inge_Zorro schreef:Kijk érg uit naar het voorjaar, maar nu ik dit topic tegenkom bedenk ik mij ineens dat dat drama strax óók weer begint![]()
Moet eerlijk bekennen dat ik niet het hele topic heb gelezen, maar mijn paard schuurt zijn hele voorpluk eraf. Iemand hier die een idee/oplossing heeft? Zou het helpen als ik hem met zo'n vliegenmasker met oren in de wei zet? Hij heeft in de zomer dag en nacht een Rambo Sweet Itch deken op, maar zodra hij op stal staat gaat hij nog steeds schuren. Vorig jaar deed ik de deken af wanneer er geen vliegen waren in de wei zodat hij óók van het zonnetje kon genieten, maar dat ga ik dit jaar maar niet doen denk ik..
Verder nog tips? Wat smeren jullie in de manen en staart? Hij heeft ze nooit vet, eerder droog.
Heb hem van de muesli afgehaald, staat nu alleen nog op droogvoer en basisbrok.

Inge_Zorro schreef:Ja, dat heeft de mijne nu ook. Maar ondanks die deken laat hij geen haartje van zijn voorpluk heel
Wat doen jullie met de voorpluk?
Inge_Zorro schreef:Ja, dat heeft de mijne nu ook. Maar ondanks die deken laat hij geen haartje van zijn voorpluk heel
Wat doen jullie met de voorpluk?
liljebo schreef:Mag ik even invallen? Heb een goed advies nodig. Ik heb een eczeemdeken nodig voor een ieniemienie-minishetlander en sloopmonster, die ernstig eczeem heeft en door een leveraandoening ook geen zon verdraagt. Deken moet bovendien sterk zijn, niet te warm, goede pasvorm hebben en in minimaatjes verkrijgbaar zijn.
Kan iemand de gouden tip geven (rambo en boett zijn te groot)
Weet iemand ook bij welke temp de mugjes komen? Ik zal ze dit jaar voor moeten zijn... vorig jaar twee dekens gesloopt omdat ik ietsje te laat was (en hij dus al flink schuurde). Pasvorm was toen ook niet goed, maar ik vrees dan ook voor het leven van een goed passende kwaliteitsdeken.
liljebo schreef:Nop. Rot op gezocht.. kan ze niet vinden. Schijnen er wel ooit te zijn geweest.

finnens schreef:misschien echt een hele domme vraag maar wat is derfen?
ik kom het overal tegen maar weet niet wat het betekend
Nivada schreef:finnens schreef:misschien echt een hele domme vraag maar wat is derfen?
ik kom het overal tegen maar weet niet wat het betekend
http://www.vidoma.nl/magento/index.php/eczeem-verzorging/eczeem-verzorging.html
finnens schreef:liljebo schreef:Nop. Rot op gezocht.. kan ze niet vinden. Schijnen er wel ooit te zijn geweest.
ik heb wel een boett deken gevonden voor mini-shetlanders. boett is wel een goed merk
http://atorka.shopfactory.com/contents/nl/p3612.html
liljebo schreef:Nop. Rot op gezocht.. kan ze niet vinden. Schijnen er wel ooit te zijn geweest.
Nivada schreef:liljebo schreef:Volgens mij is die dan 109 en ik moet 75 hebben.
Anders in de rug wat innemen ?
En anders zelf een pyjama gaan naaien? Ook leukhaha