dat klinkt niet goed Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dat klinkt niet goed
En realiseer mij dat het ook zomaar foute boel kan zijn,net als met Kal

jufloontje schreef:@Geerke
Ik weet niet hoeveel hooi je voert, maar hier staat bijna geen één paard die in één uur zijn/haar hooi op heeft. Doen er toch snel 1,5 uur over en sommige paarden zelfs 2 uur.
We hebben La Vie haar pil verschoven van de avond naar de ochtend en heb het idee dat dit haar beter doet. Eten doet ze ook weer redelijk. Slobbermash van havens, heel klein btj en dan mueali en lucerne erdoor. Poeders worden mooi opgenomen door het vochtige slobber en is dan net droog genoeg met de andere zooi zodat madam het eet. Je blijft van alles proberen, haha.
Gewoon goed eten!

. Zijn ogen zijn wel nog wat opgezet en tranen licht maar hij kijkt duidelijk helderder (* klopt af *). Nu wil ik Provarium Breeding gaan gebruiken en hier staat bij dat wordt aangeraden eerst een drainage kuur of lever compositum te geven. Mijn voorkeur gaat dan uit naar de drainage gezien dit algemener is. Alleen, nu ben ik wat huiverig hiervoor... Op de site van de Groene Os staat bij de drainage compositum als contra-indicatie o.a. schildklieraandoeningen. Of hij dit niet heeft weet ik niet 100% zeker en zo is het met meerdere contra-indicaties. Hebben jullie ervaring met het geven van drainage compositum? Wat zouden jullie aanraden, eerst drainage compositum of direct Provarium Breeding? Of eerst bloedonderzoek op hormonen? Denk dan aan TSH, cortisol, ACTH ed. Of zouden jullie, uit jullie ervaring, iets anders aanraden?
.