Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mirgino schreef:goedemorgen![]()
Gringo doet het nog steeds goed
het was gister erg warm bij ons [ 31gr ] en hij schud niet echt onvoorstelbaar als je dat vergelijkt met 2 maanden geleden
kan hem makkelijk pakken,hij komt naar me toe lopen[ helaas niet zoals toen ik hem net had in volle galop maar toch]
doet nog helemaal niet raar met halster om doen ofzo
de stalhoudster vind hem ook relaxt, zij geeft de pilletjes en zet hem buiten en binnen
door de warmte doe ik verder niks met hem alleen buiten wandelen en grazen [ in de schaduw]
en dan zoekt hij de planten uit om op te eten, stekels, de paarse bloemen van de stekels,een dik soort blad, kamille sommige grassoorten laat hij staan en andere eet hij tot op de grond af![]()
dinsdag komt mijn therapeut weer
mirgino schreef:zo ben net thuis, lekker even nagepraat met mijn therapeut![]()
Gringo doet het goed hij reageert super op de pillen
zijn hoofdpijn is zo goed als weg hij scoorde 17 / 12 en 19 / 12 is echt over![]()
de plekken op zijn rug waar de osteo van zei dat het bindweefsel is en dat dat niet meer weg trekt blijkt een hernia te zijn
ze heeft dat behandelt en ik heb daar druppels op boterham voor en een creme om te smeren
en verder 5 andere pillen
hij heeft er nu nog 8 p/d en over 7 weken komt ze weer
de hartworm word nu aangepakt en over 3 weken mest/urine/slijm opsturen dan gaat ze dat doormeten
nu moet hij even 3 weken rustig aan vanwege de kuur tegen de hartworm
was weer een zeer interessante avond
ook de witte doet het goed.
was wel een rib uit mijn lijf [ alweer] maar alles voor het paard
![]()
![]()
mijn therapeut is een tof wijf![]()
![]()