Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Gaat prima bij mijn pony.

Wanneer smeren jullie? Alleen in de hoogseizoenen of vanaf maart tot november? En elke dag of in welke hoeveelheid?... En waar kan een Belg als ik het het best bestellen..? chipieke schreef:ps: ik ga volgend jaar de Derfen proberenWanneer smeren jullie? Alleen in de hoogseizoenen of vanaf maart tot november? En elke dag of in welke hoeveelheid?... En waar kan een Belg als ik het het best bestellen..?
) bij http://www.derfen.com kopen.

moralian schreef:hallo ik heb net een nieuwe pony gekocht op de zuidlaarder markt. het is een shetlander mixje.
het viel me op dat ze wat kale plekjes had wat wel op eczeem lijkt alleen jeukt het niet maar doet het eerder wat zeer als ik er aan kom.
ook op haar billen heeft ze allemaal grote schilfers zitten wat haar dus zeer doet.
ik vroeg me dus af of dit wel eczeem is of toch wat anders
Hier loopt het seizoen op zijn einde dus zal zien of ik de Derfen nog bestel, en als er anders met de tijd een lieve bokker is met wie ik samen kan bestellen zou het helemaal top zijn haha
ellepel schreef:moralian schreef:hallo ik heb net een nieuwe pony gekocht op de zuidlaarder markt. het is een shetlander mixje.
het viel me op dat ze wat kale plekjes had wat wel op eczeem lijkt alleen jeukt het niet maar doet het eerder wat zeer als ik er aan kom.
ook op haar billen heeft ze allemaal grote schilfers zitten wat haar dus zeer doet.
ik vroeg me dus af of dit wel eczeem is of toch wat anders
behandel het in elk geval tegen luis en schimmel.
bij je dierenarts kun je daar wel speciaal spul voor krijgen.
denk eerder dat het zoiets is?