Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ellepel schreef:Ans schreef:* ik zet hier toch even een stipje neer.. lees al een tijdje mee.. wel zo makkelijk
Heb al een pb gestuurd met info over wat ik met mijn paard ter behandeling heb gedaan met leverbeschadiging.
Leverbeschadiging in ernstige vorm kan zich juist uiten in ontstekingen in allerlei vormen.
(mijne kreeg zware oogonstekingen, ernstige mok, oedeem, mergelde helemaal uit...)
Heb de TS al pb gestuurd over hoe ik ben gaan behandelen.
Dit met medicijnen van de groene os na een bezoek aan holistisch DA Laarakker in Utrecht.
wat fijn dat je dus al aan het meelezen was!
toen ik het las over de leververgiftiging moest ik meteen aan jou en kashmir denken dus vandaar dat ik het hier neerzette in het topic.
kas is er ook weer bovenop gekomen , dat engeltje wat toen bij jullie was heb ik even doorgestuurd naar canjer hoor
Citaat:het vervoer is super gegaan.
helaas gaat het met het veulen niet goed, zij kan niet zelf overeind komen,pootje staatb in steunverband ivm 3x spoelen wegens onsteking in de groeiplaat.
bloed is niet goed, te weinig antistoffen binnengekregen.
doordat het veulen zo sloom is , de merrie probeert het veulen te laten staan, en dat gaat er soms ruig aan toe. dus moniek moet helpen
canjer moet 4x per dag schone benen en 3x magnheettherapie
en ook canjer krijgt om de 2 uur voeding.
canjer gaat iets minder,hij blijft steeds liggen om zo de velletjes van zijn benen te scheuren.
ook word er nu kuil gebracht en moniek gaat dus even ophangen, ze heetf het ZO druk met die 40 paarden!
ze komt straks zelf wel een update geven!
dus excussen voor niet zo'n uitgebeide update
En nu over canjer, ik wil geen ander woord meer horen, anders komt het straks echt zo ver dat ik een slotje ga aanvragen.
Dus ONTOPIC nu! mensen die geen fijne reacties geven , Let them go!