Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nog niks gezwollen en hij genoot van zijn biks, summer fit koek en antibioticapoeder mix
. niet echt de bedoeling, want het moest rechtstaand gebeuren. daarna plaatselijke verdoving alles opengesneden klemmen erop, dan gehecht en klaar was het. ik had wel enorm veel medelijden met hem, hij is bij mij geboren en is mijn zorgenkindje
. maar ja, ik denk wel dat ik de juiste keuze gemaakt heb. ik ga straks nog even kijken. wel drupt er nog wel wat bloed uit, maar dit was de bedoeling volgens mij ? ik heb 110 € betaald voor de castratie en het is echt netjes gedaan, de man was echt enorm vriendelijk en legde alles uit. ik ben blij met mijn beslissing, maar ben nog blijer dat het achter de rug is
dus heeft hij maandag nog een dikke koker bel ik hem ook direct op. ook tijdens de verdoving was ik niet gerust, paardje had er in ieder geval weinig last van.
).
!!
elinax21 schreef:ik ben zo bang dat nitro echt zo n sloompie wordthij is al niet een van de snelsten met wandelen
hengstengedrag had hij dus zo goed als niet, dus daar hoef ik niet bang voor te zijn
zefier (klophengstje) had 1 hele grote bal, die is 2 maand terug eruit gehaald. maar nu kon de vee arts de 2e bal niet vinden. hij dacht zelfs dat er misschien niet eens een zat, maar ja zefier is nog wel op en top hengst qua gedrag
en inderdaad de telefoon nemen en bellen is een hele opdragt, maar ja ik ben echt blij dat ik het toch gedaan heb.
en is een schat van een dier.
Essssss schreef:Fuego is net 5, is een paar maanden geleden gecastreert, is al zijn hengstenkwalen kwijt, en heeft er níéts lichaamelijks aan over gehouden, geen klachten, alles is goed gegaan. Dus dat ligt bij ieder paard verschillend.
Heb net een k&k aurigan bit besteld, ben er hartstikke blij mee te zijn, schijnt een heel speciaal bit te zijn speciaal voor de mond van het paard te zijn gemaakt. Wel off-topic, maar even mijn blijdschap tonen..