Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pantarhei schreef:Menollyke schreef:knip
Met in haar mond spuiten denk ik dat ik ook problemen ga krijgen. Een wormenkuur levert ook een gevecht op. Ik denk dat ze in het verleden misschien wat nare ervaringen hiermee heeft gehad ofzo. Dit had ze al voordat ik er kwam.
pantarhei schreef:Tja ik ken geen enkel paard dat een wormenkuur lekker vind, maar ze heeft er echt nooit moeilijk over gedaan. Ik pakte haar tong en spoot de spuit leeg, tong los en even hoofd omhoog houden, zo heb ik ze jaren allemaal gedaan, fluitje van een cent. Raar hoor dat ze reageert
pinaaa schreef:. weet iemand wat ik hieraan kan doen?? ik heb al verschillende dingen geprobeert en weet nu wel dat het haast niet gekkigheid van hem kan zijn.
pinaaa schreef:een net heeft geen baat. het kan ook haast geen pollenallergie zijn, aangezien het in januari begonnen is.
ellepel schreef:ik denk dat ik dat was met die in januari bloeiende boom.
![]()
dat was de hazelaar die is namelijk als eerste aan het bloeien, en de mijne is daar dus allergisch voor....knip>>>
Luxlover schreef:Helaas heeft ook mijn paard dit jaar al de eerste "shakjes" vertoond bij het longeren. Dat was afgelopen zondag toen bij ons de zon lekker aan het schijnen was. Iedereen verklaart me voor gek omdat het "nog te vroeg is voor pollenallergie". Ben blij dat ik op dit forum kan lezen dat er al meer paarden zijn die last hebben.
Helaas werkt bij mij de Net Relief niet. Mijn paard werd er alleen maar onrustiger van. (Heb er dus nog een liggen voor de liefhebber...)
Machonito schreef:Maar komt het wel echt allemaal door de pollen
is er ook geen andere oorzaak die je niet kan zien zoals een wervel scheef.
ik vind dat de mensen snel wat zeggen van hij heeft last van pollen
omdat hij gaat schudden.
Mijn paard schudde ineens ook bleek toch wat anders tezijn en niet door de pollen
Anouar15 schreef:Anouar is de laatste tijd ook veel aan het schudden, vooral tijdens het galoperen, hij heeft een snotneus (wit achtig snot, hij is niet verkouden), hij proest heel veel en hij heeft jeuk aan z'n neus (hij wrijft overal langs met z'n neus)
Dus ik hou dit topic even in de gaten. Ik denk dat hij pollenallergie heeft
Antheman schreef:Anouar15 schreef:Anouar is de laatste tijd ook veel aan het schudden, vooral tijdens het galoperen, hij heeft een snotneus (wit achtig snot, hij is niet verkouden), hij proest heel veel en hij heeft jeuk aan z'n neus (hij wrijft overal langs met z'n neus)
Dus ik hou dit topic even in de gaten. Ik denk dat hij pollenallergie heeft
JE zou een plukje haar kunnen opsturen naar JOsien, dan kan ze testen of Anouar idd een pollenallergie heeft.
Josefien schreef:Geeft niet, vindt het wel fijn als je reclame maakt voor me!![]()
![]()