IngLio schreef:Jeetje Evitatinkle, wat een pech hebben jullie gehad zeg... verheug je je zo, krijg je dat allemaal ook echt... balen!
@moesji; fijn dat het nu zo goed gaat! Ook als het over is, blijf nog even doorsmeren, want het is terug voordat je het weet!
Lio-update:
Gisteren en vandaag niet gewassen, alleen extra zalf gesmeerd na het afgesborsteld te hebben. Ik kon er vandaag een heleboel harde kleine korstjes vanaf smeren! JOEPIE...
Lio heeft er nu echt een pesthekel aan... staat te piafferen op de poetsplaats met haar achterbenen, rondjes te draaien... zo irritant dat ik soms echt even boos op haar moet worden, zodat ze tenminste blijft staan en ik m'n gang kan gaan... ze heeft nog niet door dat "braaf stil staan = korter bezig" is.
Ja ik blijf inderdaad nog wel even doorsmeren, de korsten zijn dan wel weg, de huid is nog niet helemaal hersteld...
En Phyn kan ook zo lekker dralen, voor is geen probleem. Achter tilt hij wel steeds zijn benen op, gelukkig blijft hij wel op 1 plek zodat je er niet achter aan moet. Inderdaad zou het erg makkelijk zijn als ze gelijk begrepen dat het gewoon sneller is als ze even blijven staan. Maar toch houden we van ze, toch?