Ik weet er genoeg van om dingen te herkennen, maar heb te weinig ervaring om het zeker te weten en heb niet genoeg gebitten gezien om een goede vergelijking te maken. En t is al 10 jaar geleden dat ik mijn stages heb gelopen bij de dierenarts
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Binck8 schreef:Hoeveel moet je geven? Kun je het anders in een spuit geven direct in de mond? Aanmaken met suikervrije appelmoesb of ranja of zoiets?
fleurtjeuh schreef:Ja ik vrees dus dat dit de hypercementosis is, maar soms ben ik beladen met te veel kennis en te weinig kunde
Ik weet er genoeg van om dingen te herkennen, maar heb te weinig ervaring om het zeker te weten en heb niet genoeg gebitten gezien om een goede vergelijking te maken. En t is al 10 jaar geleden dat ik mijn stages heb gelopen bij de dierenarts
DubbelFun schreef:@celebi: kan hij er een tik tegenaan gehad hebben of een rare beweging/schuiver in de paddock gemaakt ??
Jasmijn was vanochtend aan de dunne; hele staart zat onder
Qua voer ben ik veranderd van muesli door de SP naar een ponybrok zodat ze wat meer 'bite' heeft, maar het kan ook het weer zijn natuurlijk. Gras heeft ze iig niet gehad al staat ze wel af en toe langs de randjes wat te snoepen.
Emperor schreef:Hoi! Ik meld mij ook graag in dit topic.![]()
Mijn paard is nu 18. Wordt nog actief gereden, lijkt nog niet echt oud-oud, maar ik volg graag mee voor tips als het wel zover komt. Wanneer zijn jullie anders gaan voeren?
Emperor schreef:Hoi! Ik meld mij ook graag in dit topic.![]()
Mijn paard is nu 18. Wordt nog actief gereden, lijkt nog niet echt oud-oud, maar ik volg graag mee voor tips als het wel zover komt. Wanneer zijn jullie anders gaan voeren?