Paard heeft aanvallen? Help!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-25 20:40

Nee dat zal aan de foto liggen. Het was eigenlijk een heel fijn stukje met veel briesen, lucht loslaten en zijn hoofd naar beneden :j

Elisa2

Re: Paard heeft aanvallen? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-25 08:40

Ik wilde net schrijven dat kan ook zo lijken omdat zijn buik vol met gas/ lucht zit en alles daardoor "vast" zit.

Ik vind het wel een positieve update, dat hij zelf al niet meer zo krom staat met mesten lijkt me een enorme vooruitgang. Maar die hele binnenkant zal wel zo'n opdonder hebben gehad van alles dat herstel echt veel tijd nodig zal gaan hebben.

Slmt9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-25 14:48

Elisa2 schreef:
Ik wilde net schrijven dat kan ook zo lijken omdat zijn buik vol met gas/ lucht zit en alles daardoor "vast" zit.

Ik vind het wel een positieve update, dat hij zelf al niet meer zo krom staat met mesten lijkt me een enorme vooruitgang. Maar die hele binnenkant zal wel zo'n opdonder hebben gehad van alles dat herstel echt veel tijd nodig zal gaan hebben.

Hier sluit ik me helemaal bij aan!

Babootje

Re: Paard heeft aanvallen? Help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-25 11:03

Wat ook wel fijn zou zijn voor hem om hem een beetje door dat "vast zitten" heen te helpen is een facia release behandeling. Het paard is zo gaan verkrampen door al die pijn in zijn buik dat het logisch is dat spieren en bandjes ook verkrampt zijn. Zo'n behandeling kan ook echt verschil maken. Ik zou dat dan ook wel even overleggen met Den Hoek.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:37

Dankje voor de tip!
Vandaag had Vallie een goede dag. Stukjes gedraafd over balkjes, heb een filmpje op mijn instagram.

Toch lijkt hij wat aan te komen nu. Best gek dat hij er gewoon nog is, hij blijft spanning hebben in zijn darmen dus de klachten zijn er nog maar het wordt minder