Maar ze wil gewoon een strakker beentje En dat heeft ze zonder extra kosten voor elkaar gekregen.
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 11-01-24 13:59
Wat een portret is het toch ik kan mij goed voorstellen dat je dat in de gaten wilt houden! Bizar dat ze het er zo af heeft kunnen krijgen
hagelslag
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-24 14:16
@kaitlyn. Aaaahhh juist.... nu eindelijk wil ze ook eens aan de kosten denken.... Kreng dat t is
Maandag avond is dus de dierenarts langs geweest omdat ik haar been best warm vond etc. En ik wou liever het zekere voor het onzekere.... Gaat ze even demonstreren dat ze met haar linker achterbeen goed achter haar oor kan krabben.... Ik wou haar wel wat aan doen
@marcella de dierenarts vond het wel tricy dat ze er zelf had aangemeten. Maar was blij dat veel wildvlees weg was.
@de rest.. Ik ben idd blij met de camera... Dan kun je soms gewoon zien hoe ze zich gedraagt/misdraagt als wij er niet zijn....
Genezende wonden jeuken behoorlijk. Zou het een optie zijn dat onder toezicht het verband er af is? Ik weet niet of ze al even buiten op een klein stukje gevoerd kan, of tijdens stappen aan de hand? Mijn ervaring is in de humane geneeskunde dat bedekte winden toch wat gaan broeien en dat dat ook jeuk geeft. Dus dat het er af en toe af kan tijdens een " begeleid verlof".
Ik vind trouwens dat jullie dit echt indrukwekkend goed hebben aangepakt!
Wat een draak is het toch hahaha, maar zo fijn dat de wind goed geneest.
Over het lui zijn, dat zie je verkeerd, ze wil gewoon haar been goed ontlasten dus als je ook liggend kan eten…
hagelslag
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-24 15:57
Ze mocht inderdaad eigenlijk zonder verband. Maar naja... nadruk op mocht We willen beginnen met stappen. Maar eerst moeten mijn zusje en ik tegelijk tijd hebben(dus waarschijnlijk zaterdag).
Ik wil morgen na het werk het verband eraf halen zodat ze onder controle dan idd een tijdje zonder verband mag. We hebben een maandag een beenbeschermer gehaald bij de ej in Groningen Dat is net wat sneller qua verbandwissel dan elke x de vetwrap etc. En dan kan ik ook de verbandwissel desnoods doen ipv dat alleen mijn zusje het kan doen.
Zodat ze dus inderdaad als het qua werk lukt ze meer zonder kan staan ipv met. Maar dan wel met verband als we er niet bij zijn. Nu heeft ze dus zalf eh ja 4kant compresding erop en dan een laagje watten en dan de beenbeschermer. Dat is iets wat dus niet snel verkeerd kan gaan.
Klopt. Maar dat zou echt de allerlaatste optie zijn.
Voor nu is het een beetje nog roeien met de Riemen die we hebben en hopen dat de wond binnenkort dicht genoeg is dat het verwende monster haar neus erbij weg houd
Layka is echt echt makkelijk Ons gouden oudje Iris kan nu mooi alles van layka leren. We zijn vandaag gewapend met wortels een stukje buiten het hek geweest. Op die manier stapt ze mooi op straat en hoeven we niet de hele tijd te draaien op het stukje verhard erf. Scheelt een paar explosies
We hadden 2 bijna explosies en 1 toen we net weer door het hek waren. We hebben ca 400-500 meter gedaan. Af en toe even stil staan voor een worteltje om een explosie te voorkomen
hagelslag
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-24 21:21
Maar weer eens een wondfoto update.
Spoiler:
Spoiler:
Ze begint de verbandwissel toch echt niet meer leuk te vinden. Ze blijft braaf. Maar is wel stront irritant met haar been(vraag m'n zusje maar )