Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
paars schreef:Wat een prachtige foto van de wond!! Bijna niet voor te stellen hoe snel dat is gegaan.
Werktijden…slaaptijden…maaltijden…nu ben jij aan de beurt hoor; daar gaat iets mis. Van 4-19 werken…hoeveel dagen van de week doe je dat?
hagelslag schreef:paars schreef:Wat een prachtige foto van de wond!! Bijna niet voor te stellen hoe snel dat is gegaan.
Werktijden…slaaptijden…maaltijden…nu ben jij aan de beurt hoor; daar gaat iets mis. Van 4-19 werken…hoeveel dagen van de week doe je dat?
Als vrachtwagenchauffeur mag je dagen maken van 13 tot 15 diensturen.
Afwisselend met 9 of 11 uur "rust"
Art_Ificious schreef:Dat antibiotica en ontstekingsremmers aanslaan wil duidelijk zeggen dat de dierenartsen die dit niet nodig vonden een dikke plaat voor hun neus hadden staan. Het had zoveel sneller al genezen kunnen zijn als ik dit zo zie vorderen.
Art_Ificious schreef:Dat antibiotica en ontstekingsremmers aanslaan wil duidelijk zeggen dat de dierenartsen die dit niet nodig vonden een dikke plaat voor hun neus hadden staan. Het had zoveel sneller al genezen kunnen zijn als ik dit zo zie vorderen.
GUSTIxBILL schreef:Heeft hij 2x gehad
1x 5 dagen
1x 3 dagen
Ontstekingsremmer 3x voor 5 dagen
Meer wou/mocht niet voor de maag en zat geen bacterie in …
Jessix schreef:GUSTIxBILL schreef:Heeft hij 2x gehad
1x 5 dagen
1x 3 dagen
Ontstekingsremmer 3x voor 5 dagen
Meer wou/mocht niet voor de maag en zat geen bacterie in …
Maar dat was enkel een ontstekingsremmer of ook antibiotica? Laatste heb je namelijk nodig bij een bacterie. (eerste is aanvullend ook wenselijk, maar pakt niet de bacterie aan)
Jessix schreef:Nee terug gaan in de tijd kan inderdaad niet. Je neemt enkel je ervaringen weer mee naar een volgende keer, al hoop ik uiteraard voor je dat die er nooit meer komt.
Is het een optie om hem ergens in pension te doen? Op een stal waar veel paarden binnen staan? Dat helpt wellicht met de boxrust? En misschien dat je dan zelf ook een stukje ontzorgt wordt. Kost natuurlijk ook weer meer dan thuis, maar minder dan op de kliniek.
nikkel schreef:Zit je er alleen nog mee, dat het beter voor het paard en het genezingsproces om hem te sederen i.v.m het stalgedrag.
lies schreef:Klinkt allemaal goed (op het verwisselen na dan)! Zou fijn voor jullie zijn als de kosten lager uit blijken te vallen.
Wat is de reden dat zij de grote wond niet willen laseren?
Hannanas schreef:Dan is het alleen de laser die er nu bij komt kwa behandeling.
paars schreef:Wat een prachtige foto van de wond!! Bijna niet voor te stellen hoe snel dat is gegaan.
Sintara schreef:De wond ziet er super uit. Wat gaan jij en je vriend door een vreselijk moeilijke tijdis er misschien een vriend of vriendin die je kunt bellen en bijvoorbeeld een enorme partij pasta voor je kan koken, of maaltijdsalades/opwarmmaaltijden halen.
Ik weet dat als je zo kapot bent je de honger niet meer voelt soms, maar een deel van de vermoeidheid komt ook van slecht eten