Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dilan93 schreef:Wat fijn dat het nu beter gaat![]()
Lijkt er dan idd op dat de pensionstal hem stress gaf. Misschien geur van koeien/schapen/varkens in de buurt? Als die ee voorheen niet stonden en sinds kort wel, kan ie daar ook van streek van raken. Al wennen de meeste paarden daar ook wel snel aan.
Devic schreef:Wauw dit is wel echt een wereld van verschil. Ik ben ook wel benieuwd hoe lang hij hier kan blijven, alleen voor de duur van de behandeling? Of kan hij hier blijven?
De oorzaak weet je nu alleen nog steeds niet. Maar een psychische oorzaak is altijd nog beter dan een medische. Het is een beetje kiezen tussen 2 kwaden maar vooruit. Kan hij hier in ieder geval weer op krachten komen.
Gini schreef:Als hij nu zo rustig is, zou je over een paar dagen eigenlijk weer een bloedonderzoek kunnen laten doen. Dat geeft dan een duidelijker beeld. Ik zit er namelijk nog altijd mee dat het eerste bloedonderzoek eigenlijk niet goed was, maar dat dat allemaal op de stress gegooid werd. Als hij dan nu rustiger is, zou het bloedbeeld ook rustiger moeten zijn. Is er dan toch nog ergens een afwijking, dan heb je dat handvat tenminste om mee verder te werken.
Fijn dat hij op de plek van behandeling nu wel rustiger lijkt. En ben het dan ook eens met Gini, ik zou die kans nu wel aangrijpen voor een goed en meer betrouwbaar volledig bloedonderzoek. Als is het maar om dingen uit te sluiten. Gini schreef:Als hij nu zo rustig is, zou je over een paar dagen eigenlijk weer een bloedonderzoek kunnen laten doen. Dat geeft dan een duidelijker beeld. Ik zit er namelijk nog altijd mee dat het eerste bloedonderzoek eigenlijk niet goed was, maar dat dat allemaal op de stress gegooid werd. Als hij dan nu rustiger is, zou het bloedbeeld ook rustiger moeten zijn. Is er dan toch nog ergens een afwijking, dan heb je dat handvat tenminste om mee verder te werken.
Gini schreef:Als hij nu zo rustig is, zou je over een paar dagen eigenlijk weer een bloedonderzoek kunnen laten doen. Dat geeft dan een duidelijker beeld. Ik zit er namelijk nog altijd mee dat het eerste bloedonderzoek eigenlijk niet goed was, maar dat dat allemaal op de stress gegooid werd. Als hij dan nu rustiger is, zou het bloedbeeld ook rustiger moeten zijn. Is er dan toch nog ergens een afwijking, dan heb je dat handvat tenminste om mee verder te werken.
ikke schreef:Gini schreef:Als hij nu zo rustig is, zou je over een paar dagen eigenlijk weer een bloedonderzoek kunnen laten doen. Dat geeft dan een duidelijker beeld. Ik zit er namelijk nog altijd mee dat het eerste bloedonderzoek eigenlijk niet goed was, maar dat dat allemaal op de stress gegooid werd. Als hij dan nu rustiger is, zou het bloedbeeld ook rustiger moeten zijn. Is er dan toch nog ergens een afwijking, dan heb je dat handvat tenminste om mee verder te werken.
Dat geeft een hele grote kans op een realistischer beeld en dus mogelijk een aanwijzing waar je het moet zoeken.