Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hoe dan ook heb ik al 24/7 weidegang voor haar geregeld en we zien het wel.                                                         
 alleen is er nooit een onregelmatige pas, stijf of ook maar iets afwijkende geweest. Zelfs niet bij de da met knijpen en buigproeven. Alleen zwelling dus. Het isbde 1e keer ook gescand als geruststelling ipv verdenking van echte blessure. En de blessure is ook maar licht, alleen moet het wel helen. Is meer frustratie dat je er zo vroeg bij bent en zo'n zeikerd bent (want de meeste waren weer gaan rijden in december of januari) en dan toch weer tegenvaller. Of gewoon gelijk hebben, maar dat heb ik liever niet.
Christadk schreef:Petra wat fijn dat de scan zo goed was!
Mywishmax wat vervelend. Zeker als je er al een aantal blessures op hebt zitten.. Hopelijk komt er met behandeling wel snel verandering.
Ik twijfel enorm of mijn paard wel goed gaat. Met de hogere temperaturen loopt zijn blessure been echt wel op qua vocht (oke ook zijn achterbenen). Ik maak me daar toch wel een beetje zorgen over ondanks dat het na beweging weer normaal is. Ik ben benieuwd hoe zijn been straks aan voelt nu het weer wat kouder is. Anders ga ik toch maar weer laten scannen. Verder merk ik niks aan hem, hij loopt als een zonnetje.

Christadk schreef:Ja dat denk ik ook Petra. Been was nu weer normaal, dus heeft toch met de temperatuur te maken. Achterbenen zijn ook mooi slank, hij heeft snel last van stalbenen.
  Zowel wij als de veearts staan compleet voor een raadsel. Hij heeft wel eens gek gedaan in de paddock maar niet extreem en in die 6 weken heeft het been van de buitenkant totaal geen reactie gegeven. Hij is ook niet kreupel. Het is niet warm en niet dikker geweest en controleer elke dag. Toen de plek 6 weken geleden een klein gaatje was was het been wel dikker en warm maar dat was al vrij snel weer weg. We staan echt compleet voor een raadsel. In die 6 weken hebben we het stappen op het harde afgewisseld met stappen in de bak onder de man. We hebben een mooie egale vlakke eb en vloed bodem. Ook na het stappen totaal geen reactie. 

!
 .