Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
rollyjogered schreef:Kaitlyn schreef:En als je de spuitmond doorknipt? Zodat de opening groter wordt?
Psyllium brok vindt die van mij ook niet lekker, die moet ik ook past minute door de slobber heen gooien. Met muesli of brok wordt er vakkundig omheen gegeten.
nee t zat al klem voor de spuitmond, terwijl ik het er echt net in had gedaan.waarom snappen die paarden niet gewoon dat we dat voeren om hun te helpen? zucht.
judithM schreef:Hele voorkant eraf slopen, t is dikke drap die niet door een klein gaatje te persen is....
Hier lukt lijnzaad met geprakte pruim voeren. Eindelijk iets wat ze lekker vindt, na dr logeerweek de pruim afbouwen en lijnzaad opvoeren en dan hopen dat dr buikje zandvrij blijft.
superpony schreef:judithM schreef:Hele voorkant eraf slopen, t is dikke drap die niet door een klein gaatje te persen is....
Hier lukt lijnzaad met geprakte pruim voeren. Eindelijk iets wat ze lekker vindt, na dr logeerweek de pruim afbouwen en lijnzaad opvoeren en dan hopen dat dr buikje zandvrij blijft.
Kan je beter peren nemen. Die schijnen ook nog echt goed voor de darmen te zijn.
superpony schreef:Of een paar kopen en testen. Moet je even op zoeken. Lekker is 1 ding, maar peren werken gunstig op de darmen schijnt.
pluisje88 schreef:Hier weer halverwege een kuur vlozaad. Gaat erin als zoete koek. Net als gekookt lijnzaad overigens. Ze valt je bijna aan als je de box binnenkomt omdat ze naar haar idee niet kan wachten.kreeg er nooit meer dan 50 gram in. Op de vlozaad verpakking van ecostyle stond dat je het nat moet geven. Dit heb ik nu geprobeerd. Eet veel makkelijker weg. Heb nu 115 gram per dag en het gaat schoon op.
pluisje88 schreef:Hier weer halverwege een kuur vlozaad. Gaat erin als zoete koek. Net als gekookt lijnzaad overigens. Ze valt je bijna aan als je de box binnenkomt omdat ze naar haar idee niet kan wachten.kreeg er nooit meer dan 50 gram in. Op de vlozaad verpakking van ecostyle stond dat je het nat moet geven. Dit heb ik nu geprobeerd. Eet veel makkelijker weg. Heb nu 115 gram per dag en het gaat schoon op.
Nimmy schreef:Herkenbaar probleem, ook hier wordt t niet gegeten.
En dan nu ook de wat als die in je hoofd afspeelt, wat als dit niet helpt, wat kunnen we dan doen? Paraffine loopt er schijnbaar overheen ipv dat t het meeneemt, zandkuren hebben tot nu toe niet het gewenste effect en opereren gaan we niet aan beginnen...
Pandora2 schreef:Nimmy schreef:Herkenbaar probleem, ook hier wordt t niet gegeten.
En dan nu ook de wat als die in je hoofd afspeelt, wat als dit niet helpt, wat kunnen we dan doen? Paraffine loopt er schijnbaar overheen ipv dat t het meeneemt, zandkuren hebben tot nu toe niet het gewenste effect en opereren gaan we niet aan beginnen...
Paraffine is zware olie en zou zand wel meenemen. Tenminste dat heb ik altijd gehoord op de kliniek.
Dus als ze het echt niet wil, misschien toch met de olie aan de gang.