Jet schreef:Fijn dat het zo goed gaat hoor! Die buik(litteken) ziet er erg mooi en rustig uit zeg!
Overigens is mijn vorige paard in 2008 aan zandkoliek geopereerd in Wolvega en toen moest ik ook een paar keer terug om te laten echoën. Ik had nog gevraagd aan onze plaatselijke kliniek, die wel echo's van pezen in de benen maakte of die die peesplaat in de buik niet konden scannen, maar daar gaven ze toen aan dat hun apparatuur daar niet sterk genoeg voor was.
Misschien is dat nog wel een overweging waard om toch terug naar je kliniek te gaan i.p.v. door de osteopaat te laten scannen.
Mijn plaatselijke kliniek heeft vaker echo's gemaakt van paarden na koliek operaties. Ik denk dat ik inderdaad de 1e keer een echo door mijn dierenarts laat maken, en dan in overleg met hem en de osteopaat samen een revalidatieplan maken.

Ik ben heel erg benieuwd hoe jullie revalidatie schema er (ongeveer) uit zag, zouden jullie dat willen delen? Vind het ook interessant om dat te kunnen vergelijken, en om te zien hoe de operatie bij jullie is verlopen (wel of geen stuk darm weg moeten halen, wel of geen complicaties, en zo ja wat voor complicaties).

Vandaag is het al en pas 3 weken geleden dat ik haar naar de kliniek heb gebracht ('s avonds).
Ben er nu eigenlijk heel relaxed onder, maar soms schiet ik in paniek, want:
- misschien krijgt ze wel verklevingen in de darm
- wat als die peesplaat niet hersteld
- ze is wel erg braaf vandaag met wandelen, voelt ze zich wel goed? Terwijl ze waarschijnlijk gewoon nog erg moe is van alles wat er gebeurd is en het herstel.
Maar ik kan mijzelf helemaal gek maken op momenten.