BigBen schreef:ninne1 schreef:Ik ben heel tevreden over de cranio behandelingen bij mijn paard. Ze is nu 3 keer behandeld, en heb nog nooit zo'n los paard gehad. Ze heeft/had scheve bekken en kon moeilijk naar links buigen. Ze had ook last van haar blinde darm, daardoor kon ze ook moeilijker buiging. Bij alleen osteo behandelingen had ik nooit zoveel resultaat gehad. Ik geef nu wel tijdelijk iets voor der darmen om die weer rust te geven en ben suiker/granenvrij gaan voeren. Alleen dat is nog een probleempje, want dat vind ze echt niet lekker....ninne1 schreef:Ja ze zuigt nog steeds, maar heb het idee dat ze wel minder zuigt, maar ben natuurlijk niet heel de dag op stal
Jij hebt jouw verhaal verteld.
Mag ik je vertellen, hoe dat verhaal bij mij overkomt ?
Jij hebt een paard cs laten behandelen omdat het een luchtzuiger was.
Het paard is nog altijd een luchtzuiger.
Met andere woorden, de behandeling heeft geen succes gehad.
De cs behandelaar heeft je wel een nieuwe diagnose aangepraat.
Je paard heeft nu een scheef bekken, en "last van haar blinde darm", wat dat ook moge betekenen.
Het vreemde is dat je dierenarts nooit iets in die richting heeft opgemerkt.
Vervolgens heeft de cs behandelaar de nieuw ontdekte problemen aangepakt, en dat heeft tot super resultaten geleid.
In mijn ogen is dit een typisch voorbeeld van een behandelaar die eerst een probleem verzint,
en dat vervolgens met succes (natuurlijk met succes, want het probleem is er nooit geweest) behandelt.
@BigBen,
Zoals ik al schreef heb ik het uit nieuwsgierigheid gedaan en heb nooit gezegd dat ik het luchtzuigen wilde oplossen, allen of ze daar iets voor kon betekenen.
De cranio therapeut heeft mij helemaal geen scheven bekken aan gepraat, daar heeft ze al 7 jaar last van door een val uit de trailer. Daar is ze ieder jaar voor behandeld, maar nooit echt resultaat gezien bij de osteopaat. Nu 3x cranio en heb een heel ander paard.
Jij mag denken wat je wilt, maar ik heb nu een heel los en fijn paard en ga er zeker mee door!