Dikke benen tinker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

joey2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:49

We zijn geen rechters dus ts hoeft niet met bewijs te komen.
Rare vraag!

Fijn dat de DA morgen komt.
Goed gedaan ts.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 12:52

Azmay schreef:
Mensen?
Dit is 1 poster :')

Gaat inderdaad te ver, als de paardjes maar geholpen worden.
Ik vrees dat je oude pony niet beter gaat worden, maar met goede behandeling moet de Tinker prima zijn als recreatiepaardje hoor :j

En één iemand die dreigpb's stuurt, en één iemand die zegt dat ze de dierenbescherming moet inschakelen, en meerderen die zeggen dat ze een dierenarts moet inschakelen, ondanks dat haar ouders hebben aangegeven dat niet te willen of kunnen. Ik snap echt niet waar jullie je mee bemoeien. Stelletje bemoeizuchtige mensen zijn jullie, zo op een kind in te praten, bah.

Fair

Re: Dikke benen tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:02

Volgens mij kan dit topic beter dicht. :j iedereen loopt elkaar op het moment met de grond gelijk te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:04

Ik ga geen foto's maken. Dat vind ik onzin.

Ja ze heeft een engels paspoort staan ook fotos van haar op ze is echt 9 heeft de dierenarts ook bevestigd via dr gebit

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:04

Doe het topic dicht als ik de uitslag heb van de paardjes.

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:10

Het is niet slecht bedoeld maar velen hebben hier hun twijfels gehad aan al deze verhalen. Het is jouw keuze wat je ermee doet maar ik hoop werkelijk dat er effectief een dierenarts komt, gezien het duidelijk is dat beide pony's hulp nodig hebben. Vraag mij dan ook af hoe nu plots wel mogelijk is om een dierenarts te laten komen..dit zijn gewoon oprechte vragen, want vind het enorm jammer dat jullie nu met de problemen opgescheept zitten.En ja er kunnen mensen over m'n post vallen, maar dit topic zit zo apart in elkaar qua dierenartsen en redenen om niet te komen..dat het moeilijk te geloven is, voor mij en waarschijnlijk andere mensen.

TS: Mocht je het topic willen sluiten ga je eerst een pb moeten sturen naar bovenstaande moderator (linksboven). :)

Ik wens je oprecht veel succes met beide dieren!

damian23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:22

Fijn dat morgen de dierenarts komt!

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:25

Ik volg het topic vanaf het begin. En vind de hele situatie voor TS vervelend, want krijg de indruk dat ze wel wil. Maar gewoon niet in haar macht ligt om iets te kunnen doen, omdat ze afhankelijk is van haar ouders. Erg lastig!
Maar ik snap het punt van Prosecco wel. Het verhaal is niet altijd even geloofwaardig en roept daardoor wel vraagtekens op. Maar laten we gewoon weer even afwachten.

Succes morgen!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:38

AmyPony schreef:
Toch de paardendokters. Dat vind mn moeder fijn. Mn ouders zeggen wel dat als hij mijten zegt als hij dit ziet, dat we hem per direct van de stoep vegen en hem niet meer laten komen. Maar vanwege de welsh is het toch fijner. Hij heeft die blessure in oktober ook gezien. En die welsh is panisch voor de veearts, zeker voor een onbekende... dus we zullen zien. Hopelijk ben ik ze niet beiden kwijt morgen. Hopelijk komen ze er beiden bovenop!!

de tinker had toch mijten?En wie weet nog steeds?
Vaak volgt na mijten CPL.....en als je eenmaal CPL hebt heb je steeds een grote kans op mijten.Ik kan de bobbels onder de vacht gewoon zien.

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:41

Mara2000 schreef:
Serieus!!!!! sommige mensen hier sporen echt niet. Een foto als bewijs.....doe even normaal!!

Het is bijna hilarisch te noemen..

Tjonge jonge.. bewijsmateriaal.
Vooral niet doen en ook niet meer op dit soort idiote verzoeken ingaan TS

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:44

tja...ik zou bijna willen dat dit allemaal verzonnen was,dat is beter voor mijn nachtrust.Maar ik geloof niet dat TS iets verzint

Annalies03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 13:48

foto's gaan wat ver, maar mensen bedoelen het goed er zijn er gewoon veel bezorgt om de tinker.. het gebeurt vaak genoeg dat mensen op internet niet allemaal even eerlijk zijn. en iedereen hier bedoelt het beste voor beiden TS en haar paardjes. foto's gaan inderdaad wat ver, maar mensen proberen alleen maar te helpen en we horen graag allemaal dat het goed komt met beiden paardjes..

hoe dan ook veel geluk morgen TS, en ik hoop op goed nieuws. :)

Siesjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 15:30

Een foto, serieus?? Zelfs als TS zit te liegen (en daar ga ik absoluut niet van uit), maar stel dat, dan is dat nog haar verantwoording (en die van haar ouders) en heeft niemand daar iets mee te maken.

Ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed komt met de paardjes TS en ik wil je ook nog een complimentje geven over hoe je het aangepakt hebt en je ouders toch over hebt kunnen halen!

henny_w

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 15:38

AmyPony schreef:
Ja ze heeft een engels paspoort staan ook fotos van haar op ze is echt 9 heeft de dierenarts ook bevestigd via dr gebit

Oke, dat is dan in elk geval een zekere factor :-)
Je weet ja maar nooit met handelaren als er geen papier bij een pony zit.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-16 15:51

Aangezien de eerdere moderatoropmerkingen naar ons inzicht genegeerd zijn, en het topic totaal niet prettig verloopt richting TS maken we hier een blijvend slotje van.

Angela

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-16 18:08

Update van TS:

Hoi,
De dierenarts is geweest hoor, beide paardjes leven nog! De tinker heeft hij het eerst naar gekeken. Hij heeft haar benen grondig onderzocht en de schurftmijten zitten er nog steeds dus ze heeft een injectie gehad om de mijten te doden, na 14 dagen wordt de injectie herhaald. Haar benen worden niet meer dun, de verdikkingen en harde stukken zijn littekenweefsel. Door de mijten. Ze heeft er geen last van, alleen jeuk!

De Welsh is een ander verhaal. De dierenarts zei gelijk al: dat is niet de blessure. Dus hij heeft buigproeven gedaan en gevoeld in die benen. Ze heeft of artrose of iets van spat. We kunnen het onderzoeken als we willen maar daar helpen we haar verder niet mee want je kan er niets aan doen. Hij zegt dat de blessure goedgenoeg is en niet meer af zal scheuren. Dus ze mag lekker het land op met de andere paardjes. Toen we haar loslieten in de bak ging ze eerst eens een partij bokken!! Was heel grappig om te zien. ze kan nog eten, lopen en zelfstandig opstaan en dus mag ze nog lekker blijven lopen.
Al met al een goede afloop!

Groetjes!