Die fleecedeken van Infratex is echter misschien wel interessant, dat zijn nog een keer betaalbare prijzen. Om te zien en zo van de foto vind ik de afwerking van BoT wel veel mooier, maar ja, met bijna €200 prijsverschil... Dan mag hij ook wel wat lelijker zijn

Ik heb overigens enorm goede ervaringen met BoT voor de dieren. De rugwarmer heb ik gebruikt voor mijn vorige paard die erg gevoelig was in de lendenen/SI. Die deed ik de BoT standaard op voor en na het rijden en ook tijdens elke trailerrit. Dat deed hem duidelijk erg goed. Achteraf bleek dat hij flinke artrose had in zijn SI, woekeringen in het bindweefsel rond de lendenwervels en vervormingen aan de lendenwervels zelf (allemaal ten gevolge van een val een paar jaar eerder). Ik denk wel dat onder andere de BoT heeft geholpen het nog een paar jaar "manageable" te houden (in combinatie met regelmatige behandelingen door fysio/chiro en aangepast trainingsbeleid).
Daarnaast hebben we nog een BoT voor ons vorige hond. Ze had toenemende artrose-klachten en had veel baat bij de meshdeken. Op de dagen dat het niet te warm was liep ze er bijna fulltime mee rond op het einde en dat deed haar enorm goed.