Paard op de ok

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:10

ten eerste heel veel sterkte.

2e bedrijfsarts bellen, of de baas van je baas. Heb dit ook aan de hand gehad, 3 weken nauwelijks gaan werken vanwege paard, maar mijn "baas" bleef me maar lastig vallen via email wanneer ik weer zou komen. Gesprek van 5 minuten met zijn baas gehad die zei dat ik maar moest komen wanneer ik het wilde ook al duurde het 6 wken.

Willemina_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:12

Wat een bulls... weer! Mijn werk deed precies zo nadat de hond ingeslapen was op 2.5 jarige leeftijd. Verdriet is onmetelijk op dat moment en duurt gewoon een paar dagen voordat je weer een beetje in staat bent om niet meteen in janken uit te barsten.

Heb toen ook de huisarts een verklaring laten schrijven, die wilde zelfs nog wel kalmeringsmiddelen voorschrijven. Maar dat geweigerd. En ja, daar kan je baas niets over zeggen, wel of geen dierenliefhebber. Je verdriet maakt je letterlijk ziek op dit moment en dat mag zeker serieus worden genomen. Nogmaals veel sterkte TS!

slimmerik

Re: Paard op de ok

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:25

Je baas kan het je daarna wel een beetje onmogelijk maken op het werk.... hou dat in de gaten. Er is nl. altijd wel een stok om mee te slaan. Volgende functioneringsgesprek kan nl. behoorlijk gaan tegenvallen.... En betreffende baas heeft ook weer aan zijn meerderen verantwoording af te leggen. Als klanten moeten wachten omdat wachtrijen te lang zijn en klagen, dan heeft baas van Lieke zelf ook een groot probleem. Soms is het werk ook een goede afleiding. Mijn advies is dan ook om er heen te gaan. Je stinkende best gaan doen en als het echt niet kan, in overleg met betreffende baas je ziek melden. Het wordt er helaas niet anders van....

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:43

Jeejtje ts kwam je topic net tegen en kon meteen doorlezen tot het vreselijk slechte nieuws...

Sterkte...

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 16:07

Nee! :( Heel veel sterkte! De foto's zijn echt hartverscheurend...

En wat een vreselijk nare reactie van je baas zeg... Alsof je nu in staat bent om te werken... Denk een beetje aan jezelf en die kleine hoor, dat is nu even het aller belangrijkste!

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 16:18

Vreselijk nieuws... heel veel sterkte. Je hebt gedaan wat je kon Y;(

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 16:38

Sterkte Y;(

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 16:42

Stille mee-leefster meld zich.. wat verschrikkelijk! Ontzettend veel sterkte gewenst!

MarloesHJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 16:46

Veel sterkte gewenst met dit grote verlies!

J00P

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 16:55

Lieve rockwitch, wat had ik nog op een goed einde gehoopt.. De foto's zijn hartverscheurend. Voor jou misschien een dooddoener maar ik heb een paar jaar geleden ook mijn pony moeten laten inslapen, dus ik weet heel goed wat voor pijn het doet.
Heel veel sterkte..

Mbt je werk. Wat erg dat je daar zo over moet nadenken omdat ze niet begripvol zijn.
Als je het tijdelijk met 1 baan kon doen dan was de keuze niet zo moeilijk lijkt me. Maar nu zou ik toch gaan, en laat de waterlanders dan maar stromen , tegenhouden zal toch niet gaan.
En daarna uitkijken naar een andere baan, waar ze wel meer rekening met hun medewerkers houden.
Wat je er mee doet is natuurlijk aan jezelf. Ik wil je veel sterkte wensen.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 16:58

Wat een onbegrip !! Dat je dàt ook nog moet meemken, ocharm.

De stress, het verdriet, amper slapen ... Je moet voor jezelf kiezen hoor!! Gaat het niet, wat wij hier allemaal begrijpen, dan gaat het niet! Je bent bovendien zwanger ...
Ik in jouw plaats dacht nu aan mijn gezondheid, aan mijn ongeboren kindje en mijn gezin en bleef morgen thuis met een attest van de huisarts.

Veel sterkte !!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 16:59

pien_2010 schreef:
rockwitch schreef:
Als ik me nu ziek meldt zei hij al dat ze dat niet zouden accepteren en dat ik dan een no show ben. Kan er ook nog wel bij. We redden het niet op 1 salaris als ik zelf ontslag zou nemen. Dus dat maakt het een beetje lastig. Maar werken zoals ik nu rondloop is echt geen optie.

Dus ga je morgen naar je werk, je laat daardoor je goede wil zien, en als het echt niet gaat dan meld je jezelf ziek en gaat rechtstreeks van je werk naar de huisarts. Ik denk niet dat je rechtstreeks naar de arbo arts kan gaan?

Mee eens. Dan heb jij je goede wil getoond en kunnen ze jou niet de schuld geven wanneer het echt niet gaat.

bowena_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:25

Lieve RW, zo juig ik om je positieve test en zo lees van dit ongelofelijk leed wat je hebt moeten ondergaan, ik heb je hele topic in een ruk gelezen en de nodige tranen gelaten ;( Een hele, hele dikke knuffel :(:) Sterkte dekt de lading niet....

Ik zou ook contact opnemen de verloskundige of de huisarts, idd wat sommige zeggen dit is allemaal niet goed voor jou maar ook niet voor je kindje in je buik. Ik zou misschien ook mijn hoofd laten zien en me ter plekke ziek melden. In ieder geval niet gaan werken!

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:26

Oh meid... wat vreselijk... dat 'Orlando, knokken!' kaarsje is nu een kaarsje voor de zomerweiden geworden.

Gecondoleerd. Jullie hebben de enige mogelijke 'keuze' gemaakt, en jullie hebben samen geknokt tot het niet meer kon.

Enorm respect voor hoe jij, jullie dit aan zijn gegaan. Niet elk gevecht kan gewonnen worden

JustHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:28

Heel veel sterkte Y;( ;(

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:32

heel erg veel sterkte...

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:34

Ts en dobey, heel erg veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:35

Shirley schreef:
|( Hartverscheurend

Dat is ook het enige wat ik nog kan zeggen behalve sterkte.. Maar sterkte klinkt zo leeg..

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 17:52

Wat een vreselijk nieuws ..

Hartverscheurende foto's ..

Heel veel sterkte ..

Shalimar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:11

Ik heb gewoon echt de neiging om je baas op te bellen namens het "Bureau voor arbeidsadvisering en rechtspraak" ofzo, ter plekke verzonnen, om namens jou je belangen te behartigen en op te komen naar je baas, ik vind het zo harteloos! Maar ja, dat kan natuurlijk niet... Zo triest, heb echt met je en jullie te doen.

Foreverkliek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:41

Heel veel sterkte ts en dobby Y;( hier zijn geen woorden voor.

Wat betreft je werk; ik weet niet in welke sector je werkzaam bent maar er zijn wel degelijk beroepen waarin ziekmeldingen geweigerd kunnen worden. Het dan toch niet verschijnen kan een officiële waarschuwing worden of als werkweigering worden gezien. Ik wil je daarom adviseren morgen te gaan, je leidinggevende ziet dan zelf ook wel dat het niet gaat. Overigens vind ik ook dat als hij nu nog niet in staat is geweest iemand anders te vinden die voor je kan invallen of de werkzaamheden zo in te richten dat ze ook met 1 man minder gedaan kunnen worden hij ook wel eens een functioneringsgesprek kan gebruiken.

In ieder geval veel sterkte de komende tijd.

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:44

Heel veel sterkte. Je paard op zo'n manier verliezen is echt een nachtmerrie.
Schandalig hoe je baas met de situatie omgaat. Hij moet zich doodschamen

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-16 19:54

Ik werk op een callcenter. Ik sprak vanmiddag de dagsupervisor die zo bot dus zei dat het dan toch vanmorgen was en ik dan morgen wel kon komen.
Ik heb daarna nog mijn eigen supervisor gesproken, die zou even wat gaan bedenken.
Dus net weer met hem gesproken en hij kon wel duidelijk horen dat het voor mij even niet verantwoord was om te komen werken en hij heeft me voor dit weekend ziek gemeld. Ik heb ook gezegd dat ik het maandag wel weer wil proberen. En dan zien we maandag wel even hoe het gaat.
Dus mijn supervisor is gelukkig wel iemand met gevoel. En ik zal hem daar ook echt voor bedanken. Hij weet ook wel dat ik me niet ziek meld als ik niet echt ziek ben.

Na dat gesprek ben ik even gebroken, ik wist niet dat ik zo hard kon huilen, maar het heeft wel opgelucht.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:55

:(:) fijn dat je in dit geval dit weekend eventjes wat tijd voor jezelf hebt en niet hoeft te werken!

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:56

Fijn dat je even je tijd kan nemen :(:) en ja, huilen lucht op! Lekker doen ook! Heel veel sterkte :*