Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Koper schreef:sabrina85 schreef:Als je dat zou willen doen Koper, graag!
Ik heb het nagevraagd en het volgende is mij uitgelegd:
het kan wel in combinatie maar dan heb je een paard nodig wat stabiel is op de pergolide. En dan kun je kleine hoeveelheden pasta gaan gebruiken.
Heb je hier wat aan?
ohjajoh6 schreef:Ik denk dat je even moet aankijken. En het is natuurlijk ook wel belangrijk, of dat pony te mager of eerder te dik is, in hoe lang je het aankijkt.
Die van mij is altijd een vreetschuur geweest, maar bij een verhoging, liet ze ook 1 of 2 dagen haar hooi staan. Ik zou wel de pil in wat anders gaan verstoppen als ontbijtkoek. Er zijn paarden, waarbij je elke maand van eten moet wisselen omdat ze het dan niet meer willen, is toch echt uitproberen.
Solistar schreef:En ja ik ga het vanavond in graan proberen te verstoppen, dat vind hij heel lekker dus hoop dat hij het dan opeet!
pluisbeer schreef:Solistar schreef:En ja ik ga het vanavond in graan proberen te verstoppen, dat vind hij heel lekker dus hoop dat hij het dan opeet!
Ik doe het in een spuitje met water en dan opgelost in zijn wang spuiten. Altijd wat lekkers erachteraan en hij staat er op te wachten. Ik zou niet riskeren dat hij straks wantrouwig is op alles wat je hem geeft.