Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xBontfire schreef:@Ninx
Graasmasker, veel beweging (2 uur per dag), op een kaal stukje gezet. Dat weet ik dat het daarmee kan samenhangen, ook gezien de loomheid.
kwita schreef:nou meis je hebt echt wel al veel geprobeerd. en als een paard een gezet postuur heeft krijg je ze nooit slank, dan is het mis als ze dan te dun worden.hoelang je de tijd moet nemen om een afscheid te plannen is aan jou , maar schuif het niet te ver naar voren dan kwel je jezelf al die tijd zo!
ik wil vooral zeggen geniet van de tijd en de dingen die jullie nog samen hebben.
geerke schreef:kwita schreef:nou meis je hebt echt wel al veel geprobeerd. en als een paard een gezet postuur heeft krijg je ze nooit slank, dan is het mis als ze dan te dun worden.hoelang je de tijd moet nemen om een afscheid te plannen is aan jou , maar schuif het niet te ver naar voren dan kwel je jezelf al die tijd zo!
ik wil vooral zeggen geniet van de tijd en de dingen die jullie nog samen hebben.
al veel geprobeerd?nou,daar ben ik het niet mee eens.
geerke schreef:kwita schreef:nou meis je hebt echt wel al veel geprobeerd. en als een paard een gezet postuur heeft krijg je ze nooit slank, dan is het mis als ze dan te dun worden.hoelang je de tijd moet nemen om een afscheid te plannen is aan jou , maar schuif het niet te ver naar voren dan kwel je jezelf al die tijd zo!
al veel geprobeerd?nou,daar ben ik het niet mee eens.
myk_en_shant schreef:Idd net wat joolien zegt.
Jij hebt waarschijnlijk wel de middelen geerke, nou ts helaas niet. En dan kun je wel door blijven drammen over dat ze haar best niet doet.
Nogmaals als je het er niet mee eens bent, heb je twee keuzes. Of topic verlaten, of voor ts de behandelingen betalen.
Maar hou op te drammen.
xBontfire schreef:Pfff ik weet het niet, wat is nou wijsheid? Verder onderzoek doen kan ik wel uit mijn hoofd zetten, de DA zei ook dat je dan door de hele mallemolen heen moet want waar begin je nu eigenlijk.
Áls ik haar laat inslapen hoelang geef ik mezelf dan nog de tijd om afscheid te nemen, moet het nu meteen of laat ik haar nog een paar weken of maanden in het weiland lopen en verder lekker niks.. misschien is dat ook wel cru als ze ook pijn heeft op de weide.
xBontfire schreef:Ik heb even gegoogle'd naar de glucobalance lijkt me ook nog wel een optie om te proberen, zeker omdat ik vermoed dat de loomheid nog ergens anders vanaf komt. Maar ook dit wil ik eerst nog bespreken met de mensen om mij heen.
Amyz, er zijn inderdaad vermoedens naar artrose maar hierbij wordt meer gesproken over het rechterachterbeen. Bij de voorbeentjes heeft de DA het wel genoemd dat het dat zou kunnen zijn maar het artrose verhaal komt meer van het achterbeen. Ik vermoed als ik dan foto's laat maken dat ik het dan van het linkervoorbeen wil (die was het slechtst), dan twijfel ik alleen of ik dan liever de voet of de knie wil. Eerst dacht ik heel erg aan HKO maar ergens houd ze haar knieën wel altijd onwijs stijf.
Ben bang dat ik toch geen groen licht krijg, heb het er namelijk al vaak over gehad met mijn ouders, maar ik wil toch nog eens voorleggen dat ik bang dat ik spijt krijg als ik met dit een beslissing neem.
Ik wil eigenlijk met mezelf afspreken dat ik na het weekend een keuze heb gemaakt van wat nou de volgende stap wordt.