Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zwerte schreef:Ik heb even heel veel moeite met dit verhaal. Je spreekt eerst van nierfalen en later dat er nog geen fysieke schade was. Dan was er dus GEEN nierfalen! Nierfalen is onherstelbaar, zoveel schade aan de nier dat het niet meer werkt. Dit is dus heel goed in het bloed te zien. Ik ben benieuwd wat ze dan aan bloeduitslagen hadden waar nierfalen uit bleek zonder fysieke schade? Vind ik erg bijzonder, aangezien je enzymen e.d. meet die specifiek voor de nier zijn en verhoogde waardes hiervan betekent teveel cellen kapot, even heel simpel gesteld. Nieren zijn nou juist dingen waarbij het simpel is: kapot is kapot en nieuwe cellen komen er niet meer.
Sowieso komen nierproblemen bij paarden relatief weinig voor en het bijzondere vind ik dat veel alternatieve therapeuten hier juist heel veel mee aankomen. Zodra er nieren om de hoek komen, wordt ik direct nog wat sceptischer eerlijk gezegd.
Jannepauli schreef:Per definitie en letterlijk genomen heeft Zwerte absoluut gelijk - als er sprake is van nierfalen ( renal failure) dan is het echt einde verhaal. Ik vermoed dat jouw DA, Pien, dit niet zo letterlijk bedoeld heeft, maar dat ze om de een of andere reden constateerde uit de bloedwaarden dat er iets met de nieren of de uitscheidingsprocessen aan de hand zou kunnen zijn. Dus, naar de letter van de wet, is dit verkeerd omschreven.
Joolien schreef:Ik moet zeggen dat ik ook vaak een onderbuik gevoel heb die dan terecht is wat betreft paarden die da dan bevestigen. Best eng eigenlijk.
Ik heb het zelf meegemaakt dat ik met onverklaarbare klachten kwam te zitten. Ben bij een mannetje geweest die allerlei kruiden, stoffen en steentjes op mijn lijf legde en me een paar potten met duur spul mee gaf, maar ik hoorde hem niet over mijn psychische toestand, wat het achteraf bleek. Ook de magnetiseur heeft me nooit aangesproken op mijn psychische vermoeidheid en zocht het ook in mijn lijf. Mijn chakra's zouden energie lekken?
Gewone artsen gaan niet voor niks 6 jaar naar school, die zullen daar vast niet leren vanuit een onderbuik gevoel te handelen
Jannepauli schreef:.. en dan natuurlijk weer een vraag: leg je dit contact met of zonder voorkennis/informatie over de patient?
pmagnetiseur schreef:ja dat ik wel doen, maar ... ik ben op dit moment wat verkouden en dat gaat het ietsje minder. Maar stuur mij maar een foto per pb en ik ga je deze week zsm antwoorden.
Het mag ook je buurman, jezelf of ... zijn. Liefst iemand die ik natuurlijk niet hier uitgebreid op bokt staat.
Enne.. Jolien was eerst, want de vorige keer dat ik dit zei kreeg ik 30 foto's en daar heb ik weer van geleerd zeg maar...
pmagnetiseur schreef:ja dat ik wel doen, maar ... ik ben op dit moment wat verkouden en dat gaat het ietsje minder. Maar stuur mij maar een foto per pb en ik ga je deze week zsm antwoorden.
Het mag ook je buurman, jezelf of ... zijn. Liefst iemand die ik natuurlijk niet hier uitgebreid op bokt staat.
Enne.. Jolien was eerst, want de vorige keer dat ik dit zei kreeg ik 30 foto's en daar heb ik weer van geleerd zeg maar...