Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Re: Na alle ellende , eindelijk op weg uit de ellende!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:33

En? :) is ze er al of hoe is het gegaan? :)

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 14:05

Jemig, wat was dit gaaf,mooi en bizar!!

Ik moest vertellen wat ze allemaal heeft gehad, toen ik halverwege was kreeg ik het toch nog even best moeilijk, wat hebben we al veel doorstaan.

Ze ging een pijn meting doen, door met een dingetje over haar lichaam te duwen/wrijven..
Wat een pijn had ze, over heeeel haar lijf.

Daarna kijken of ze scheef was, en ja ze was scheef vooral achter en bij der schouder.

Nadat ze haar heup en schouder recht had gezet deed ze weer hetzelfde, en ongelofelijk gewoon bijna geen pijn reactie, dat alleen maar door het rechtzetten.

Waardoor ze zo scheve heupen had? Door de ongelukken afgelopen keren die ze heeft gehad. Je gaat namelijk heel anders lopen dit en dat ontlasten wat mirre dus deed, waardoor ze nog meer last kreeg en dus overal last van krijg.

In het ergste geval, wat Mirre is zit je in een cirkel, het ene komt bovenop het andere. Ze heeft de scheefheid kunnen verbeteren en ze is dan ook recht gezet.

Vervolg : ze moet 2 dagen rustig doen en geen gekke dingen. Daarna moet ze 4 dagen op de wei of de paddocks zodat haar lichaam kan wennen aan het anders lopen en weer balans krijgt.
En natuurlijk moet der knie genezen!

En dan.....

Tranen staan in m'n ogen, en jullie hebben beloofd mee te huilen..

Als der knie weer goed is, mogen we rustig gaan opbouwen met rijden.. Gewoon 10 of 15 min, ligt eraan of ze der balans weer heeft

Wie had dit gedacht?!? Ja we hebben het gehoopt, en door het duimen is het gewoon waar geworden ;)

Ik kan het zelf nog niet goed bevatten!

Over 4 weken gaan we weer terug naar Ellen Kral, volgens haar gaan we haar er boven op komen.

Mijn dag kan niet meer stuk, en ik ben alweer blij dat ik mijn gevoel heb gevolgt!

En een foto van mijn knappe, overblije pony krijgen jullie zo!

Ik ga zo even mijn eigen da ook laten huilen hihi en mijn stalgenoten

Jemig wat ben ik blij dat we zijn blijven doorvechten!!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:09

Wow.. Wow wow wow wow.. Ik zit écht met tranen in mijn ogen! Salina wat is dit super duper fantastisch te gek absoluut prachtig nieuws! Reden voor een feestje zou ik zeggen? *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\%/* *\o/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/* *\%/*

Annefleur200

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:12

Wauw fantastisch!!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:13

Wat fijn dat het zo positief uitpakt! Dus inwendig is er helemaal niets mis met haar? Gezien de resultaten bij den Hoek die als ik het even zo mag noemen :o over deden komen alsof je een wrak had die meer dood dan levend was.

Ik ben erg blij voor je in elk geval :)) ik zou alleen wel alles goed in de gaten houden mbt de spieren. Ik merk bijvoorbeeld bij mezelf ik had ook rare klachten door scheefheid dat als ze je recht zetten als je zo lang zo scheef bent geweest, maar vervolgens worden de spieren niet aangepakt door een fysio, dat alles dan op den duur weer scheef gaat staan.

Ik weet niet hoe je osteopaat hier over denkt misschien dat ze zelf wel iets kan/doet met de spieren losmasseren maar ik zou nu alle risico's uit willen sluiten :j en persoonlijk zou ik eerst op de grond aan de gang gaan voor je erop gaat dat je paard echt goed rechtgericht is dan voorkom je dat ze weer zo scheef kan worden!

Ik wens je heel veel succes en hoop dat alles goed blijft gaan :)

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 14:20

Yvank_ schreef:
Wat fijn dat het zo positief uitpakt! Dus inwendig is er helemaal niets mis met haar? Gezien de resultaten bij den Hoek die als ik het even zo mag noemen :o over deden komen alsof je een wrak had die meer dood dan levend was.

Ik ben erg blij voor je in elk geval :)) ik zou alleen wel alles goed in de gaten houden mbt de spieren. Ik merk bijvoorbeeld bij mezelf ik had ook rare klachten door scheefheid dat als ze je recht zetten als je zo lang zo scheef bent geweest, maar vervolgens worden de spieren niet aangepakt door een fysio, dat alles dan op den duur weer scheef gaat staan.

Ik weet niet hoe je osteopaat hier over denkt misschien dat ze zelf wel iets kan/doet met de spieren losmasseren maar ik zou nu alle risico's uit willen sluiten :j en persoonlijk zou ik eerst op de grond aan de gang gaan voor je erop gaat dat je paard echt goed rechtgericht is dan voorkom je dat ze weer zo scheef kan worden!

Ik wens je heel veel succes en hoop dat alles goed blijft gaan :)

Bedankt al jullie lieve reacties!!

Wat betreft haar spieren worden die ook door haar 'onderhouden' en het klopt dat ze spierpijn kan/gaat krijgen!

En ja der organen, we gaan alles stap voor stap doen Mirre zit enorm goed in der vel maar we houden alles van der in de gaten! Inwendig lijkt het minder erg te zijn dan Den Hoek bevestigde.

En uiteraad vanaf de grond beginnen met werken!

Dus we gaan het zien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:24

Zo zie je maar weer hoe verschillende behandelmethodes verschillende uitslagen geven!

Veel succes verder :)

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 14:33

En een foto van blije pony <3 <3

Afbeelding

(Ik hoop dat hij niet scheef staat! Heb het via mijn mobiel gedaan en hier staat tie gewoon goed)

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:35

Wat een super nieuws. Wow wow wow wat een super bijzonder paard! Een raar weken geleden was het bijna einde verhaal! En nu mogen jullie misschien weer samen gaan rijden! Zo bijzonder!

Bon_charmeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:39

Jeej kippenvel na je berichtje zou zoooo super zijn! als ze maar gezond word ofniet ts!

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:47

Ik ben zó blij voor jullie! Wat ziet ze er prachtig uit :) *hij staat hier wel scheef :p*

Debbels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:48

Wauw, wie had dit 3 weken geleden gedacht! Ben blij voor jullie! *D

Belmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:49

Wat goed nieuws!!! *\o/*
Beter dan je had kunnen hopen volgens mij.. Mirre kan gewoon paard zijn met een grote kans op rijpaard zijn! Echt super.
En fijn dat je aan Mirre zelf gelijk verbetering merkte, duidelijk dat je nu op de goede weg zit, dat hebben jullie ook wel verdiend.

Selena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:52

Kippenvel na je bericht! Wat super nieuws zeg! Practig stel blijven jullie Salina!

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:56

Fantastisch Salina ! *\o/* *\o/*
Ben zoo blij voor jullie !!!!

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:57

xxsalinaxx schreef:
En een foto van blije pony <3 <3

[ Afbeelding ]

(Ik hoop dat hij niet scheef staat! Heb het via mijn mobiel gedaan en hier staat tie gewoon goed)

Nou Salina....ik moet mijn koppie gewoon weer effe scheef doen om Mirre te kunnen zien :+
En wat die tranen betreft.......gewoon laten stromen ....maak er maar een waterballet van *\o/*
Bij mij gaat het nu heel makkelijk zoals je weet omdat we een beetje slechte periode doormaken |(

Maar volgens mij kunnen tranen van verdriet en van vreugde heel goed samen !
Ik laat de vreugdetranen gewoon een beetje de overhand krijgen ;)
Laatst bijgewerkt door silvia58 op 27-05-14 14:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 14:57

Wat een geweldig nieuws! Ik heb daar graag een scheve nek en hoofd voor over hoor ;) , om zo'n blije Mirre te zien. Nu verder blijven duimen dat ze het goed en rustig oppakt als ze weer thuis is, of is e gelijk meegekomen?

xxsalinaxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-14 15:05

Waauw wat een lieve reacties weer allemaal!! <3

En wat Belmera zegt, beter nieuws hadden we niet kunnen verwachten! *\o/*

@silvia58,
Ja je zal zeker een heftige tijd tegemoet gaan. En wat je zegt , tranen gewoon laten rollen! Ik hoop dat bij jou de vreugdetranen helpen!! Veel sterkte nog komende tijd!!

@Jet,
Hihi we gaan haar over een uurtje halen! Ik ga haar samen met mijn staleigenaar halen en even onze blijdschap vieren bij de mac donalds!

Enorm bedankt voor al jullie steun ook elke keer weer! Zonder jullie had ik het nog veel moeilijker gehad!!

En sorry voor de gedraaide foto hihi, stomme mobiel!

normann_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 15:23

wow, echt super nieuws :D na zoveel ellende dit nog bereiken, echt fantastisch! jullie verdienen het!!!

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 15:45

Super goed nieuws! tis jullie gegund.. Het kan zijn dat door de druppels van den hoek inwendig al een stuk is verbeterd! Maar super goed dat Ellen zo positief is :)
Al het duimen van iedereen heeft gewerkt :D

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 16:13

We blijven net zo lang volgen tot je er weer op zit ;)

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 16:33

Wat een goed nieuws!
Ik weet gewoon niet wat te zeggen, en dat is voor het eerst positief *\o/*

Heel veel succes met Mirre, houdt je ons nog verder op de hoogte? :D

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 17:23

Jeeetje wat een super nieuws! *\%/*
Kreeg kippenvel toen ik het las, echt dit was toch even waar je het allemaal voor deed!
Nu ze weer helemaal de goede kant op gaat betekend toch hopelijk niet dat je ons niet meer op de hoogte gaat houden toch?

PrimaDonna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 17:38

Waauw! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*
Ik zit hier inderdaad met tranen in mijn ogen, van geluk, wat ben ik blij voor jou en Mirre!
Jullie zijn zo sterk geweest al die tijd, en waarvoor, hiervoor! :D

Wat fijn dat Ellen de oorzaak heeft gevonden, ik begrijp dat zij een osteopaat is?

Gefeliciteerd meid! :) +:)+

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 17:42

Wauw! Wat ben ik blij voor je! :D *\o/* *\o/*
Het is jou & Mirre gegund meid! :D :D