is ze er al of hoe is het gegaan?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is ze er al of hoe is het gegaan?

over deden komen alsof je een wrak had die meer dood dan levend was.
ik zou alleen wel alles goed in de gaten houden mbt de spieren. Ik merk bijvoorbeeld bij mezelf ik had ook rare klachten door scheefheid dat als ze je recht zetten als je zo lang zo scheef bent geweest, maar vervolgens worden de spieren niet aangepakt door een fysio, dat alles dan op den duur weer scheef gaat staan.
en persoonlijk zou ik eerst op de grond aan de gang gaan voor je erop gaat dat je paard echt goed rechtgericht is dan voorkom je dat ze weer zo scheef kan worden!
Yvank_ schreef:Wat fijn dat het zo positief uitpakt! Dus inwendig is er helemaal niets mis met haar? Gezien de resultaten bij den Hoek die als ik het even zo mag noemenover deden komen alsof je een wrak had die meer dood dan levend was.
Ik ben erg blij voor je in elk gevalik zou alleen wel alles goed in de gaten houden mbt de spieren. Ik merk bijvoorbeeld bij mezelf ik had ook rare klachten door scheefheid dat als ze je recht zetten als je zo lang zo scheef bent geweest, maar vervolgens worden de spieren niet aangepakt door een fysio, dat alles dan op den duur weer scheef gaat staan.
Ik weet niet hoe je osteopaat hier over denkt misschien dat ze zelf wel iets kan/doet met de spieren losmasseren maar ik zou nu alle risico's uit willen sluitenen persoonlijk zou ik eerst op de grond aan de gang gaan voor je erop gaat dat je paard echt goed rechtgericht is dan voorkom je dat ze weer zo scheef kan worden!
Ik wens je heel veel succes en hoop dat alles goed blijft gaan

*hij staat hier wel scheef :p* xxsalinaxx schreef:En een foto van blije pony![]()
![]()
[ Afbeelding ]
(Ik hoop dat hij niet scheef staat! Heb het via mijn mobiel gedaan en hier staat tie gewoon goed)
na zoveel ellende dit nog bereiken, echt fantastisch! jullie verdienen het!!!