Nikass schreef:Sorry dit zegt me helemaal niets, hooguit dat jij waarschijnlijk niet snapte waar hij mee bezig was en het daarom maar geknoei vond.
Eric beloofd nooit iets wat hij niet kan waarmaken. En je kunt van te voren even vragen wat het kost. Dan kies je er zelf voor om je dier er te laten behandelen.
Ik heb de gevolgen op stal gezien Nikass, paarden die afgemaakt hadden moeten worden omdat ze zo vreselijk veel pijn hadden in een onomkeerbaar proces en waarbij hij toch nog maar een paar druppeltjes voorschreef ipv het dier door te verwijzen om rontgenbeelden te maken om te zien dat er iets gebroken was, nee hij moest volgens hem gewoon zijn organen zuiveren........ En dat is niet het enige geval wat ik heb gezien.
Zeg niet dat ik iets niet begrijp, ik begrijp kwakzalverij over de rug van een dier heel goed![/quote]
Citaat:
Ja, ik ken dit verhaal en wel uit Eriks' eigen mond.
Dat hij nogal eens paarden aangeboden kreeg die eigenlijk al opgegeven waren, maar dat de stalmeester hem om raad vroeg.
Uiteraard heeft hij niet al die dieren kunnen redden. Hij is zelf wel blij met de kans om te experimenteren.
[/quote]
En de paarden die wel gered konden worden waren ook blij denk ik
Sorry hoor, maar ik geloof echt niet dat Eric een breuk niet herkend, dat vind ik echt een broodje aap verhaal.