Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het blijft natuurlijk spannend en de vraag hoe goed hij gaat worden maar zolang hij met kleine stapjes vooruit gaat ben ik blij. Morgen wordt hij gecastreerd, hij werd toch wel een beetje stout en ik zie geen enkele meerwaarde in het hengst blijven.
.
Hij heeft even een paar dagen rust en dan mag hij volgende week weer aan het werk.
Het lopen gaat veel en veel beter dan in het begin maar "normaal" is het nog niet.. Ik ga er nu zelf mee aan de slag en hij blijft onder controle van de dierenarts om goed in de gaten te houden of het ook goed blijft gaan.
.
Hij staat nu op fietsafstand van mn kamer, wat een luxe! Hij is wel een beetje, euhm...ongemanierd. Maargoed, volledig mn eigen schuld want ik vind hem altijd zielig en hij mag daarom alles. Ik heb al een flinke kopstoot van hem gekregen die me in het ziekenhuis deed belanden. Gelukkig viel het allemaal mee, scheurtje in mn neus en flinke hoofdpijn. Dus naast dat muis moet leren lopen moet ik leren hoe ik met hem om moet gaan..Ik ben veel te lief voor hem. Maar dat komt ook wel goed, we hebben de tijd en hulp 
.