Ook ik ben een stille mee-lezer geweest vanaf het begin. Maar wil vandaag wel even reageren! Ik wil je heel veel succes en kracht wensen vanmiddag. Dat de uitslag positief is...
Veel sterkte vandaag! Je staat er niet alleen voor, er zijn veel bokkers die aan jou denken en die duimen draaien!
Boyzone
Geplaatst: 26-06-12 09:36
Heel veel sterkte vanmiddag bij de arts. Ik zal voor je duimen.
Ook ik stuur je een berg positieve energie - ik hoop voor jou en je meisje dat er een engeltje op de schouders meereist en dat er nog hoop is. Sterkte!
Ik heb je topic net gevonden en al je berichten doorgelezen, wat vreselijk allemaal.. Ook ik wil je vandaag erg veel succes en sterkte wensen, ik duim voor jullie!
Heel veel sterkte straks. Ik duim ook voor je dat het nog goed gaat komen. Heb het hele topic al stilletjes gevolgd, ben sprakeloos van wat jullie overkomen is. Wij hebben zelf een trainingsstal gehad en ik kan me gewoon niet voorstellen dat je zo met mensen en paarden omgaat. Dat je jezelf dan nog in de spiegel aan kan kijken. Helemaal naar word ik ervan.
Maar voel je niet verplicht om direct te reageren als je iets weet hé! Wij willen het natuurlijk graag weten, maar wat de uitslag ook is ... Geef jezelf ook de tijd om het een plekje te geven!
Balou_k
Geplaatst: 26-06-12 10:15
Zo even hele topic door gelezen.. Ik lees mee sterkte!!
Ik volg dit topic ook al een tijdje en wil je ook even heel veel succes wensen straks! En het juridische verhaal kan altijd nog, daar hoef je geen haast van te maken volgens mij. Focus je eerst maar even op je paardje! Ik hoop op goed nieuws vanmiddag!