Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kadankovitch schreef:Wie zijn "wij" Nombrado? De geloofsgemeente waarvoor je preekt?
Balada, het betreft eenn betoog op basis waarmee ik ook de toepassing van alternatieve geneeskunde op dieren afwijs, zoals u de hele ervaring vermelde die u hebt gemaakt. DUS IN HET GEHEEL NIET OFF-TOPIC !!
EstherHegt schreef:Diergeneesmiddelenwet http://www.cbg-meb.nl/CBG/nl/diergenees ... efault.htm
en hier de geregistreerde diergeneesmiddelen http://www.cbg-meb.nl/CBG/nl/diergenees ... efault.htm
Een kort maar o zo belangrijk citaat :
Toelichting
1. Als gevolg van artikel 2 van de Diergeneesmiddelenwet is het verboden niet geregistreerde diergeneesmiddelen te bereiden, af te leveren of toe te passen. Ingevolge artikel 19 van de Diergeneesmiddelenwet is het verboden niet geregistreerde diergeneesmiddelen aan te bevelen of aan te prijzen.
2. Welke producten dit zijn kunt u terugvinden in die databank ( de tweede link die ik gaf)
nombrado schreef:
irmaz schreef:Balada schreef:@sevke: zomaar klasseren en bullshit noemen getuigt van een bekrompen persoonlijkheid hoor!
Wie weet heb je 1 van de dingen in je lijstje nog wel eens nodig in de toekomst hhiihii.
Als de reguliere dierenarts er niet meer uitkomt dan laat sevke zijn paarden gewoon regulier inslapen. Ben wel reuze benieuwd wat Sevke gaat doen wanneer hij zelf op een gegeven moment iets gaat mankeren wat de reguliere geneeskunde niet kan oplossen met een pil
russel schreef:http://www.carrieretijger.nl/opleiding/ ... pleidingen
Hier wordt uitgelegd wat bekostigde en niet-bekostigde opleidingen zijn, alleen bekostigde opleidingen krijg de je studiefinanciering, maar dat zegt niets over accreditatie...hogescholen zijn geaccrediteerd, maar particuliere scholen kunnen dat ook zijn, zonder studiefinanciering....maar wel degelijk erkend en hbo...dus zo ook een particuliere opleiding voor homeopaat, die geaccrediteerd is door DE bevoegde instantie...nog steeds is dan het niveau dat de accreditatie waardig moet zijn ,hbo of mbo
Hermelientje schreef:Ze zei over hun enorme winstkanon Oscillococcinum dat het 100% zeker geen bijwerkingen had aangezien het geen werkzame bestanddelen bevatte.
EstherHegt schreef:Balada schreef:@ Nombrado: als je ook blij bent met Traumeel, ken je Rettevspitz? Ook goed voor paardebeentjes.
Zelfs Google kent dit niet, graag wel een goede bronvermelding, het topic gaat om wat is kwakzalverij, kennelijk is dus Rettevspitz een goed voorbeeld.
sevke schreef:Er is al tig keren wetenschappelijk aangetoond dat homeopathie NIET werkt. Als je water zo sterk verdunt heb je.... Juist : water. Ik geef geen geld uit aan iets dat ik uit de kraan kan halen. De "pro-homeopathie"aanhangers hebben hun mond vol over de farmaceutische mafia. Wat denken jullie dan over bedrijven die water in een gekleurd flesje verkopen voor veel geld ?
In Belgie bestaat er een organisatie SKEPP (waar ik ideematig best lid zou van kunnen zijn) die een heel grote geldprijs uitloven aan iemand die kan bewijzen dat die paranormale en alternatieve toestanden echt werken. Tot op heden zonder succes, helaas.
Dus vergeet al die readers, handopleggers en andere oplichters en keer terug naar de aarde.
Dat er "grote namen" gebruik van maken wil niks zeggen. Hoeveel sporters geloven niet in de ene of andere talisman ? It's all in the mind...