Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aerdenhout1 schreef:Ik ben daar ook heel nieuwsgierig naar!
Stel er zou er nog een zijn die zo geweldig gaat als Stef, dan zouden er onderzoeken moeten komen naar waarom het hier dan wel lukt.
Want wat is dan het grote verschil?
opisop_shop schreef:pentax, volgens mij is dat ook wel heftig spul, als ik jou was zou ik even schoonmaakhandschoenen aandoen!
Nadit, is dat door de deken of heeft hij nog geen deken op?
Hier al een week lang niet bij Wisse geweest, morgenavond ga ik weer even langs. Ben benieuwd!
murness schreef:Ik kom hier toch ook maar eens binnenvallen. Mijn zesjarige tinker heeft sinds vorig jaar zomereczeem en staat nu voor het eerst met een ivanhoe deken op. Deken werkt goed, maar hij heeft wel erg veel last van jeuk tussen zijn achterbenen. Veel zwiepen, gaan liggen en bijten en vanmiddag keihard op en neer rennen de stal in en uit. Hoe beschermen jullie de edele delen van je paard?
Voor zover ik kan beoordelen licht het niet aan de beensingels, maar wel aan de rondvliegende mugjes.
Nu heb ik op een Engelse site (snuggle blankets of zoiets?) een dekenonderdeel gevonden wat het tere gedeelte tussen de achterbenen beschermd. Er zit een soort zak van gaas aan waar een ruin of hengst doorheen kan plassen. Kent iemand dit en werkt het?
Pentax schreef:Pfoe mijn pony schud sinds een week weer licht, ze heeft nog niet gejeukt (geen mogelijkheid toe in de wei).
Nu heb ik een middeltje TKC 97 gebruikt, maar heb niet het idee dat het helpt. Of verwacht ik dat te snel? Iemand hier ervaring mee? Is wel erg raar spul trouwens, ik kon twee dagen lang mijn handen niet wassen omdat zeep gewoon niet pakt.
Verder heb ik een proefflesje derfen besteld, hopelijk helpt dat.
Ik probeer de ivanhoe halsdeken zo lang mogelijk nog uit te stellen.