Reading en Healing

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 14:39

Anoniem

Re: [Centraal] Reading en Healing

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 15:08

Die goedkopere hebben een zwakkere geometrische code volgens mij en minder actieve ionen per kubieke milimeter. Maar ook hier geldt: pas op voor namaak.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 16:52

Lovely schreef:
EstherHegt schreef:
Moet je aura spray kopen!! Is maar 20 euro voor 100 ml en heeft een unieke Geometrische Code;-) http://www.spirituelewinkel.nl/contents ... spray.html

Damn, waarom verzin ik dat soort dingen nou nooit, Is er ook spray om de aura van anderen over te spuiten?

Het is trouwens wel een geniaal cadeau idee. Samen met een doosje scheurgras.

:D :D :D _O- _O- _O- <:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 16:53

Moonlightje schreef:
EstherHegt schreef:
Moet je aura spray kopen!! Is maar 20 euro voor 100 ml en heeft een unieke Geometrische Code;-) http://www.spirituelewinkel.nl/contents ... spray.html

zijn goedkopere te verkrijgen

Daar zit geen gewaarmerkte Jomanda inzegeningszegel op...

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:01

Even een vraag zijn er nog mensen die serieus kunnen reageren, of niet want dan heb ik we weinig aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:07

marleen_usar schreef:
Even een vraag zijn er nog mensen die serieus kunnen reageren, of niet want dan heb ik we weinig aan.

Jawel, tuurlijk wel. Wat denk je er zelf bij dat de een wel dingen op een foto ziet die voor een ander onzichtbaar zijn??

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:09

Gebeurd zo vaak hoor,mijn dochter ziet mijn oma staan en ik niet. En de andere keer zie ik weer wat en de ander niet.Iedereen kan iets anders zien op een foto.

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:37

Ik neem aan dat we nu geen serieuze reacties over hallucinaties of psychoses mogen neerzetten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 18:40

marleen_usar schreef:
Gebeurd zo vaak hoor,mijn dochter ziet mijn oma staan en ik niet. En de andere keer zie ik weer wat en de ander niet.Iedereen kan iets anders zien op een foto.

Maf lijkt me dat, ik heb dat nog nooit gehad. Is er een verklaring voor?

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:10

marleen_usar schreef:

Wat voor camera heb jij? Je hebt hier een uitleg staan over die aura camera's http://www.skepsis.nl/aura.html

Jolleke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:13

Leuk zo'n topic ! Ik vind het altijd plezierig om te weten wat mensen denken van bepaalde dingen. Nog mooier is het als we iedereen in hun eigen waarde laten. We hebben allemaal een keuze, als je er voor open staat ga je er in mee en als je geen 'gelovige' bent ga je er niet in mee.

Wat ik wel jammer vind is als mensen anderen gaan afkraken terwijl men deze mensen niet eens kent of gebruik heeft gemaakt van hun diensten. Dat getuigt van weinig respect voor de medemens.

Als je ervaring hebt met iemand en je wilt dat hier vermelden dan vind ik dat prima, maar wanneer mensen met websites gaan rondslingeren en negatieve commentaren geven dan vind ik dat heel spijtig en denk ik dat het hier gaat om een sensatie gevoel op te roepen.

Ene Russel uit Borgloon vond het schijnbaar nodig mijn website te vermelden met een negatief commentaar en dat terwijl ik die hele mens niet ken. Heel jammer dat het zo gaat, maar ja, dit zijn mensen en dat bevestigd nog maar eens waarom ik zo gek ben op dieren. Die zijn tenminste eerlijk en respectvol. We moeten nog veel leren om in harmonie met elkaar te kunnen leven.

Groetjes,

Jolanda

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:29

Het zal wel Bandida uit Borgloon zijn, en ik hoef je niet te kennen.

Ik heb kritiek op je (?) website, en op wat daar gepubliceerd staat. En ik wil daar best een beleefde discussie met je over aan gaan als je daar behoefte aan hebt.
Mijn standpunt is dat jij, al dan niet met opzet (mogelijk geloof je er zelf in..), mensen oplicht door producten en diensten te verkopen die niet de werking hebben die jij ze toeschrijft*, en die in strijd zijn met de wet op uitoefening van diergeneeskunde.

* Dat valt dan weer onder de wet op oneerlijke handelspraktijken.

Dus ervaringen, vermeldingen enz.. ik kan er best geduld mee hebben in dit topic, maar als jij de verantwoordelijke bent voor wat er op die website geschreven staat ben je een voorbeeld van iemand die in de praktijk eigenlijk gewoon strafbaar is. En ik vind dat we dat mogen melden in dit topic.

Citaat:
maar wanneer mensen met websites gaan rondslingeren

Tja, dat kan gebeuren met info die je publiek op het internet zet..

Voor de meelezers, het ging dus over deze website: http://www.ahorseswhisper.com/healing.html

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 19:48

Jolleke1 schreef:
Wat ik wel jammer vind is als mensen anderen gaan afkraken terwijl men deze mensen niet eens kent of gebruik heeft gemaakt van hun diensten. Dat getuigt van weinig respect voor de medemens.

@Jolleke, waarom hebben die readers nou nooit enige zelfspot? Er zijn mensen die in dit topic zitten die helemaal geen gebruik willen maken van deze diensten. Dat zijn die mensen liever evidendence based medicine gebruiken als een paard ziek is en de diagnose laten stellen bevestigen door een dierenarts. Deze mensen houden zich ook aan de wet. Altijd verstandig als iets een verzekeringskwestie wordt!
Bandida geeft een link, wat is er mis mee? Een link kun je googelen en je krijgt bezoekers op je website, dat is toch ook de opzet van je website, je wil toch gevonden worden en klanten werven?
Bandida getuigt juist wel van respect door deze link en de prijzen te geven die er vermeld staan, dan kunnen mensen zien welk tarief er wordt gevraagd. Mijn dierenarts is trouwens goedkoper, inclusief voorrijdkosten en de jaarlijks spuit was ik voor 2 paarden samen 70 euro kwijt, dat is dus 35 euro per paard inclusief behandeling en middelen, zij dragen ook nog belasting af. . Onze dierenartsen hebben een best grote paardenkliniek, die veel aan studie en bijscholing doen door symposia bij te wonen en veel investeren in goede diagnostiek etc. zoals röntgen ( zelfs een mobiel apparaat) etc.

Jolleke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:04

Hey

Even ter reactie. Het gaat mij erom dat er commentaar wordt geleverd terwijl men de mensen niet kent en ook geen gebruik heeft gemaakt van de dienst. Of dat nu reclame oplevert voor mijn site of niet maakt mij niet uit. Je gaat ook geen negatief commentaar geven op een schrijnwerker of wat dan ook als je die persoon niet kent. Maar goed, dat is mijn mening.

Het gaat er blijkbaar om dat ik geld vraag voor mijn diensten. Ja, wie niet ? Niemand gaat voor niets werken, dus ook ik niet. Ik rijd door stad en land en besteed gemiddeld 3 uur aan een paard en vaak nog meer ook. Is 50€ dan veel ? Vind ik van niet, en ja, ook ik draag belasting af want ik heb gewoon een BTW nummer. Geen zwart werk dus.

Verder ben ik inderdaad geen dierenarts ( dit staat ook op de site) en zal ik altijd mensen verwijzen naar een dierenarts of vragen of ze hiermee al contact hebben gehad. Wat ik doe is een aanvullende energetische behandeling geven die het paard in staat stelt sneller te genezen en blokkades op te lossen. Vooral emotionele blokkades zijn belangrijk om behandeld te worden. Weet je wat het gekke is ? Paarden zijn er dol op en reageren geweldig goed. Het zijn de mensen erom heen die er vaak meer van maken dan het is. Zowel in de positieve als in de negatieve zin.

Mensen veroordelen is heel gemakkelijk maar je kunt pas een oordeel vellen wanneer je ook echt kennis hebt gemaakt. Misschien denk je er dan wel anders over, misschien ook niet.

Het is niet mijn bedoeling om hier nog verder over in discussie te gaan. Ik wilde gewoon reageren omdat ik niet vond dat mijn site hier thuis hoort. Ik heb liever dat mensen naar me zoeken want dan weet ik dat ze er echt voor open staan.

Groetjes,

Jolanda

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:13

Jolleke1 schreef:
Hey
Het is niet mijn bedoeling om hier nog verder over in discussie te gaan. Ik wilde gewoon reageren omdat ik niet vond dat mijn site hier thuis hoort. Ik heb liever dat mensen naar me zoeken want dan weet ik dat ze er echt voor open staan.

Groetjes,

Jolanda

Kijk en dat is respectloos naar dierenartsen en naar mensen die best de discussie aan willen gaan. Jouw site hoort hier net zo goed thuis, juist omdat het illustreert hoe er te werk wordt gegaan, ik noem een voorbeeldje van jouw site
Citaat:
Een healing kun je altijd toepassen. Het helpt het paard terug in evenwicht te komen en zijn energetische systemen te herstellen. Door de emotionele blokkades op te lossen voorkom je toekomstige ziektes en blessures waar deze paarden gevoelig voor zijn.
Hoe verkoop je dit? Kijk je in een glazen bol ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:47

Lovely schreef:
marleen_usar schreef:

Maf lijkt me dat, ik heb dat nog nooit gehad. Is er een verklaring voor?

Met of zonder bril??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 21:51

Jo(m)landa, wel knap dat je hier dan terecht komt...dus toch ingestraalde vibraties van onze aura die door het draadje naar jouw pc loopt...en plop....

Maar goed, 3 uur aan een paard besteden kan ik ook, doe ik met plezier, maar om dan voor een gezellig gezwam te gaan betalen, gaat mij te ver..
Heb gisteren dierenarts gehad en raad? is wel meer dan E 50, maar ik geloof liever een bloedmonster dan een virbratieverhaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 23:07

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 23:29

Jolleke1 schreef:
Je gaat ook geen negatief commentaar geven op een schrijnwerker of wat dan ook als je die persoon niet kent. Maar goed, dat is mijn mening.

Er is een groot verschil tussen een schrijnwerker die een klus komt uitvoeren en een healer die voor 50€ beweert een probleem te kunnen oplossen vanop afstand.
Dat jij dat anders ziet moet je maar weten, maar mijn mening is dat je dat in een topic onder 'medisch' op een groot openbaar forum best eens aan de kaak mag stellen.

Citaat:
Het gaat er blijkbaar om dat ik geld vraag voor mijn diensten.

Ik denk dat je wat betreft diensten het stukje over consumentenbedrog niet goed begrepen hebt.

Citaat:
Mensen veroordelen is heel gemakkelijk maar je kunt pas een oordeel vellen wanneer je ook echt kennis hebt gemaakt. Misschien denk je er dan wel anders over, misschien ook niet.

Wel, toevallig heb ik momenteel een heel specifiek medisch probleem met mijn paard, en wordt dat morgen behandeld.. ik kan daar morgen foto's van maken, en de arts vragen om dat te getuigen als je wil.
Ik ben bereid mijn mening te herzien als je me hier kan posten wat er aan de hand is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-12 00:28

Moderatoropmerking:
Omdat er nog steeds allerlei grappen en grollen hier gemaakt worden ondanks verzoeken om dit achterwege te laten en er nu wel genoeg om gelachen is gaat er op dit topic een slotje