Jolleke1 schreef:Je gaat ook geen negatief commentaar geven op een schrijnwerker of wat dan ook als je die persoon niet kent. Maar goed, dat is mijn mening.
Er is een groot verschil tussen een schrijnwerker die een klus komt uitvoeren en een healer die voor 50€ beweert een probleem te kunnen oplossen vanop afstand.
Dat jij dat anders ziet moet je maar weten, maar mijn mening is dat je dat in een topic onder 'medisch' op een groot openbaar forum best eens aan de kaak mag stellen.
Citaat:
Het gaat er blijkbaar om dat ik geld vraag voor mijn diensten.
Ik denk dat je wat betreft diensten het stukje over consumentenbedrog niet goed begrepen hebt.
Citaat:
Mensen veroordelen is heel gemakkelijk maar je kunt pas een oordeel vellen wanneer je ook echt kennis hebt gemaakt. Misschien denk je er dan wel anders over, misschien ook niet.
Wel, toevallig heb ik momenteel een heel specifiek medisch probleem met mijn paard, en wordt dat morgen behandeld.. ik kan daar morgen foto's van maken, en de arts vragen om dat te getuigen als je wil.
Ik ben bereid mijn mening te herzien als je me hier kan posten wat er aan de hand is..