Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ninx schreef:Ik stel mijn vraag ook maar even hier: hebben jullie ervaring met het masker 24/7 op?
Ik heb ze nu alleen overdag een masker om, en 's nachts op stal. Paddock is geen optie ivm mijn merrie die teveel zand binnenkrijgt doordat ze onophoudelijk zoekt naar sprieten.
Ze dragen allemaal een Best Friend, die ik iets luchtiger heb gemaakt door rond de neus een stuk weg te snijden.
Ik wil ze gewoon wat vaker 's nachts buiten laten... lekker voor ze.
nadita schreef:Ik heb gewoon zo'n goedkoop korfje van Imperial Riding. Voldoet prima.
De GG kan het gebit van slijten, helemaal als paarden ze een flink aantal uren per dag om hebben.
Mijn Haf heeft sinds gisteren de korf weer om, had hem al een half jaar af. Maar nu er weer voldoende gras staat en ze op het zomerland lopen de korf dus weer om. Ze is nog steeds mooi slank, dat wil ik graag zo houden
Flosje446 schreef:Hier hebben de shetten de afgelopen zomers 24/7 de GG om gehad en die hadden geen last van slijtage.
Ik zoek voor Senna nog een oplossing. Die heeft een 'bloempot' masker, alleen 1 keer rollen en ze heeft dat ding af. Denk dat ik het halster wat er aan vastzit er af ga halen en de korf vast ga maken aan een gewoon halster. Ze gaat na het weekend namelijk 24/7 op het land en ze is nu al behoorlijk aan de maat.
Tancreda4 schreef:Mijn shetpony gaat de 3e zomer met greenguard in. Ook 24/7 en dat gaat perfect. Stomme is dat die nog niets geen slijtage heeft aan haar voortanden, maar mijn grote wel afgesleten tanden heeft - maar die heeft nooit een korf om gehad, dus geen idee waar die het van heeft.