Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Damariis schreef:aan de enne kant hoop ik dat hij zonder pijn staat (of eventueel met een kleine ingreep geholpen kan worden )
aan de andere kant vind ik het heel goed en dapper dat je zo denk .. zo`n jong beessie hoort niet zijn hele jeugd in allerlei klinkieken te staan !!
super dat je dit voor het beesie doet !!! echt waar respect
sjeik schreef:Ik heb meer foto's gezien dan de rest van jullie denk ik.
Voorbenen vooruit en achterbenen onder de romp om voorkant te ontlasten
Te groot hoofd in verhouding tot lijf
Rug niet in orde en dat wordt alleen maar erger
Je hoeft geen dierenarts te zijn om te zien dat zoiets wat nog in de groei is, moet worden ingeslapen.
Damariis schreef:Lotus83 schreef:Dat dachten ze van die van mij ook......
oohja .. jou kleintje heeft dit ook he .. ik ben helemaal weg van hem
maar bij ons in de buurt hebben ze er dus ook 1 rond lopen .. een welsh`je
Lotus83 schreef:Damariis schreef:
Dat dachten ze van die van mij ook......
oohja .. jou kleintje heeft dit ook he .. ik ben helemaal weg van hem
maar bij ons in de buurt hebben ze er dus ook 1 rond lopen .. een welsh`je
ThePast03 schreef:http://www.minibreeders.com/horsieheaven/index.html
Hier drie pagina's waarbij je kan zien hoe "oud" dwergjes gemiddeld worden. Word je niet vrolijk van.
Prissey schreef:Het lijkt als de DA er het zelfde over denkt dat je vrijdag met het zelfde probleem zit we gaan dan het weekend in en rendac haalt dus niet in het weekend op! plus dat we nieuwjaarsdag hebben en bijna alles dan gesloten is!
Over wat zoetjes vanplan is en hoe en wat ik kan me er niet over uiten ik heb haar zelf nog niet gesproken...
Ik vrees dat we het na het weekend pas kunnen doen, maar blijft dit eerder te zijn dan pakken we de kans idd eerder aan. morgen ochtend bel ik met de DA mits ik reactie heb van zoetje en we tot een uiting zijn kunnen komen.
Ik weet dat ik sommige fouten heb gemaakt. maar hier waarom ook redenen voor. en die problemen heb ik ook weer opgeslost op de goede manier
En omdat ik 2 paarden van mezelf ooit verkocht heb,, Hmm wist niet dat dit een misdaad was..
sjeik ik heb de pony in het echt gezien en ik weet waar ik over praat.. En ik weet ook dat de kans zeer mihiel is o dit beestje te redden! vandaar ik ook voor inslapen zou kiezen als blijkt dat dit het beste en enige manier is voor geen pijn
Damariis schreef:Prissey schreef:Het lijkt als de DA er het zelfde over denkt dat je vrijdag met het zelfde probleem zit we gaan dan het weekend in en rendac haalt dus niet in het weekend op! plus dat we nieuwjaarsdag hebben en bijna alles dan gesloten is!
Over wat zoetjes vanplan is en hoe en wat ik kan me er niet over uiten ik heb haar zelf nog niet gesproken...
Ik vrees dat we het na het weekend pas kunnen doen, maar blijft dit eerder te zijn dan pakken we de kans idd eerder aan. morgen ochtend bel ik met de DA mits ik reactie heb van zoetje en we tot een uiting zijn kunnen komen.
Ik weet dat ik sommige fouten heb gemaakt. maar hier waarom ook redenen voor. en die problemen heb ik ook weer opgeslost op de goede manier
En omdat ik 2 paarden van mezelf ooit verkocht heb,, Hmm wist niet dat dit een misdaad was..
sjeik ik heb de pony in het echt gezien en ik weet waar ik over praat.. En ik weet ook dat de kans zeer mihiel is o dit beestje te redden! vandaar ik ook voor inslapen zou kiezen als blijkt dat dit het beste en enige manier is voor geen pijn
toch zou ik het eerst even vragen aan je DA dat welsh lijkt nog wel schever te lopen dat deze shet .. en die red zich prima !!
sjeik schreef:Damariis, kick je op misvormde paarden ofzo?