Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 02:48

Ik wacht ook geduldig af op zoetjes haar reactie tegenover mij op mij mijn pb. En ik kan er op het moment weinig meer van zeggen. Heb zo alles er wel uitgegooit en uitgelegt. ! ding wilde ik wel kwijt allen die hier grote uitingen over mij maken ken ik dus niet persoonlijk. Maargoed laten we het maar weer ontopic houden met ze allen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:48

Misschien dat Zoetje haar plan eerdaags even kan uitleggen, dan hoeven we er hier niet over te speculeren. Ik begreep dat Zoetje niet helemaal ermee naar de grens gaat. Wacht even af wat ze daar over gaat zeggen.

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:49

Damariis schreef:
aan de enne kant hoop ik dat hij zonder pijn staat (of eventueel met een kleine ingreep geholpen kan worden )

aan de andere kant vind ik het heel goed en dapper dat je zo denk .. zo`n jong beessie hoort niet zijn hele jeugd in allerlei klinkieken te staan !!

super dat je dit voor het beesie doet !!! echt waar respect :)

Hier is niets meer aan te helpen.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:50

Dat dachten ze van die van mij ook......

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:50

ik ken een paardjes dat dit dus ook heeft en die heeft er geen pijn aan .. loopt wat ongelukkig en kan misschien niet zo hard rennen als de rest .. maar hij red het wel !

jullie hebben er nog geen dierenarts bij gehad toch ?
je weet het nooit !

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:51

Lotus83 schreef:

oohja .. jou kleintje heeft dit ook he .. ik ben helemaal weg van hem :D

maar bij ons in de buurt hebben ze er dus ook 1 rond lopen .. een welsh`je

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:51

Door je berichtengeschiedenis te lezen denken vaak mensen dat ze je kennen. Ik heb ook vaak zat fouten gemaakt, werd zelfs een maand geleden nog uitgemaakt voor van alles en nog wat. Ik heb geen spijt van mn keuze, en heb alleen nog maar tegenslag gehad. Dus bij jou wil ik zeggen: Sta jij volledig achter je keuze? Dan zou ik zeggen: Doe wat jij denkt dat goed is. Misschien kom je er later achter dat je bepaalde dingen misschien anders had kunnen doen, maar goed das altijd achteraf. Ik vind het moedig dat je zoiets uberhaubt op je hals durft te halen. En mocht het met zoetje ook allemaal goed zitten dan vind ik het ook knap..

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:53

Ik heb meer foto's gezien dan de rest van jullie denk ik.
Voorbenen vooruit en achterbenen onder de romp om voorkant te ontlasten
Te groot hoofd in verhouding tot lijf
Rug niet in orde en dat wordt alleen maar erger

Je hoeft geen dierenarts te zijn om te zien dat zoiets wat nog in de groei is, moet worden ingeslapen.

janflicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:53

sjeik schreef:
Ik heb meer foto's gezien dan de rest van jullie denk ik.
Voorbenen vooruit en achterbenen onder de romp om voorkant te ontlasten
Te groot hoofd in verhouding tot lijf
Rug niet in orde en dat wordt alleen maar erger

Je hoeft geen dierenarts te zijn om te zien dat zoiets wat nog in de groei is, moet worden ingeslapen.

Te redden lijkt hij mij zowieso niet,alleen al te oordelen van de foto`s die hier neergezet zijn....

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:54

Damariis schreef:
Lotus83 schreef:

Ik ben ook helemaal weg van hem :Y)

heb weer allemaal nieuwe foto´s in mijn profiel en mijn topic ge update hint

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:54

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 02:55

Het lijkt als de DA er het zelfde over denkt dat je vrijdag met het zelfde probleem zit we gaan dan het weekend in en rendac haalt dus niet in het weekend op! plus dat we nieuwjaarsdag hebben en bijna alles dan gesloten is!

Over wat zoetjes vanplan is en hoe en wat ik kan me er niet over uiten ik heb haar zelf nog niet gesproken...

Ik vrees dat we het na het weekend pas kunnen doen, maar blijft dit eerder te zijn dan pakken we de kans idd eerder aan. morgen ochtend bel ik met de DA mits ik reactie heb van zoetje en we tot een uiting zijn kunnen komen.

Ik weet dat ik sommige fouten heb gemaakt. maar hier waarom ook redenen voor. en die problemen heb ik ook weer opgeslost op de goede manier

En omdat ik 2 paarden van mezelf ooit verkocht heb,, Hmm wist niet dat dit een misdaad was..

sjeik ik heb de pony in het echt gezien en ik weet waar ik over praat.. En ik weet ook dat de kans zeer mihiel is o dit beestje te redden! vandaar ik ook voor inslapen zou kiezen als blijkt dat dit het beste en enige manier is voor geen pijn

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:56

Lotus83 schreef:
Damariis schreef:

Ik ben ook helemaal weg van hem :Y)

heb weer allemaal nieuwe foto´s in mijn profiel en mijn topic ge update hint[/quote]

heb even gekeken .. :D zie dat je ook bij de nachtwakers bent :D

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:56

ThePast03 schreef:
http://www.minibreeders.com/horsieheaven/index.html

Hier drie pagina's waarbij je kan zien hoe "oud" dwergjes gemiddeld worden. Word je niet vrolijk van.

Inderdaad. Ze hadden ze moeten euthanaseren en niet de natuur op zijn beloop laten. En niet met gips aan de gang. Dit is niet met het leven verenigbaar.

sjeik

Re: Stand van benen onvoorstelbaar misvormt help?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:57

Damariis, kick je op misvormde paarden ofzo?

Binky_Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:58

Prissey schreef:
Het lijkt als de DA er het zelfde over denkt dat je vrijdag met het zelfde probleem zit we gaan dan het weekend in en rendac haalt dus niet in het weekend op! plus dat we nieuwjaarsdag hebben en bijna alles dan gesloten is!

Over wat zoetjes vanplan is en hoe en wat ik kan me er niet over uiten ik heb haar zelf nog niet gesproken...

Ik vrees dat we het na het weekend pas kunnen doen, maar blijft dit eerder te zijn dan pakken we de kans idd eerder aan. morgen ochtend bel ik met de DA mits ik reactie heb van zoetje en we tot een uiting zijn kunnen komen.

Ik weet dat ik sommige fouten heb gemaakt. maar hier waarom ook redenen voor. en die problemen heb ik ook weer opgeslost op de goede manier

En omdat ik 2 paarden van mezelf ooit verkocht heb,, Hmm wist niet dat dit een misdaad was..

sjeik ik heb de pony in het echt gezien en ik weet waar ik over praat.. En ik weet ook dat de kans zeer mihiel is o dit beestje te redden! vandaar ik ook voor inslapen zou kiezen als blijkt dat dit het beste en enige manier is voor geen pijn

toch zou ik het eerst even vragen aan je DA dat welsh lijkt nog wel schever te lopen dat deze shet .. en die red zich prima !!

Binky_Zephyr

sjeik schreef:

euhmmm ... waar slaat dit op ?

Lotus83

sjeik schreef:

Doe niet zo belachelijk!!!!!

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 02:58

sjeik kan je het aub ontopic houden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:59

Was er ooit niet eens een topic over een dwergje dat in Amerika geadopteerd was door een paardenkliniek, die hem 'beter' wilden maken?

sjeik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 02:59

Omdat je zegt dat je weg bent van een dier wat ook zo briek is als een haakse hoek.

dat topic kwam ik net ook tegen Mindim. verschrikkelijk!

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-09 03:00

Damariis schreef:
Prissey schreef:

toch zou ik het eerst even vragen aan je DA dat welsh lijkt nog wel schever te lopen dat deze shet .. en die red zich prima !!

Even mijn berichten beter door lezen ;) daarin staat denk 100 x vermeld dat de pony eerst onderzocht zou worden

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:00

sjeik schreef:

Dit vind ik een opmerking die nergens voor nodig is. Ook al is het een dwerg het is verder een hartstikke leuk dier en die van Lotus lijkt zich aardig te kunnen redden en nog een paardwaardig bestaan te kunnen hebben.
Neem aan dat zodra Lotus ziet dat dit dier geen paardwaardig bestaan meer kan hebben of pijn heeft ze wel maatregelen neemt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:00

Dat is al weer even geleden, vorig jaar of eerder, ben benieuwd hoe het daarmee is afgelopen.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 03:02

Laatst bijgewerkt door Brainless op 31-12-09 03:04, in het totaal 1 keer bewerkt