Liefhebber/ontevreden over Pavo, wat en waarom?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Breghje

Re: Liefhebber/ontevreden over Pavo, wat en waarom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 08:37

MysticTinker schreef:
Ik heb al een tijd het idee dat Pavo eigenlijk helemaal niet zo veel over paardenvoeding weet.. Of het boeit hen gewoon niet en ze willen zoveel mogelijk geld verdienen..

Ten eerste die voedingstest.. ongelofelijk wat voor slecht resultaat daar uit kwam; mijn gezonde tinker moest ik maar geen hooi meer bijvoeren, en 3,5 kilo brok gaan voeren!! En volgens die test was 3,5 kilo te weinig aan vitamines, en moest ik daarnaast nog maar een kilo ander spul erbij voeren Nagelbijten / Gniffelen
Onderaan staat dan in kleine letters dat je het advies niet altijd hoeft te kloppen, zo dekken ze zich in tegen schadevergoedingen als een paard ziek zou worden door hun verkeerd advies..
Dat slaat natuurlijk nergens op.. Slecht slecht..

Ten tweede; de voedingswaarden. Hebben ze voer voor sobere paarden, natures best, maar als je verder kijkt zie je dat 1/3e bestaat uit suikers.. Echt iets voor sobere paarden ja Nagelbijten / Gniffelen
Zo ook de pavokoeken; 1/3e suiker..
Lekker goedkoop om te maken, goedkope lijm om de brokken te persen..

Ik heb het dus niet zo op Pavo. Koop er ook niets meer.

Ik heb sinds een tijdje de brokken van Dodson & Horrell. Geweldige brokken! Wel bijna 2x zo duur, maar het is het wel waard Lachen

Afgod Ik heb dan Marstall, maar denk exact hetzelfde over Pavo.