Hulp nodig voor Roemeense paarden

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rockwitch

Re: Hulp nodig voor Roemeense paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 16:03

je bent geweldig.

haha zit hier zwaar met een brok in mijn keel vanwege alle geweldige reacties en alle hulp die aangeboden wordt. De dieren die hiermee geholpen worden zullen zo vreselijk dankbaar zijn.
Ik ga jullie overal van op de hoogte houden, zodra ik iets weet komt het hierop te staan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:04

Ik zou wel opletten met inzamelen kun je beter via pb doen, want volgens mij mag het niet op bokt. En zou spijtig zijn als hier een slotje op komt.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 16:05

ja klopt, je hebt gelijk, dat soort dingen dus graag via pb.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:05

doe ik ook via pb. Bedankt voor de waarschuwing.
Kan geen dier opnemen (wat ik heel jammer vind) maar als ik zo kan helpen dan doe ik dat heel graag!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 16:11

Jou hulp is ook zeer welkom, daarmee kunnen we nog veel meer dieren helpen die we niet gelijk hier kunnen krijgen.

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:13

Geweldige actie!!!
kan helaas geen dieren opvangen.
*maar duikt vanavond wel gelijk de kast in op zoek naar oude bruikbare spullen*

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:13

Jeetje, wat een gewéldige actie!!
Sterkte!!
Als ik nog spulletjes kan vinden stuur ik 't op en laat het je weten!

Succes met de paardjes en andere diertjes.. Ach gut

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:16

heb nu al een aantal spullen op het oog, kijk nog even verder. Je krijgt zowieso nog een pb deze maand (voor de laatste zondag van september Knipoog )

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 16:33

haha ok is goed hoor, helemaal geweldig.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:35

die pony op de 2e foto met de shetlander ziet er ook ontzettend lief en mooi uit! Jammer, dat ik geen stal heb...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 16:47

Ja klopt, alleen zijn die nog niet vrijgegeven om mee te nemen, maar daar wordt aan gewerkt.

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:48

Jeetje mina, ik ben een paar uurtjes weg geweest. Kom je terug... lees je dit geweldige nieuws allemaal!!! Geweldig geweldig geweldig. En eerlijk gezegd... sja als je zelf wei hebt, waarom ook niet. Fantastisch dat er al zoveel opvang aangeboden is! De wereld is heel af en toe zo verrot nog niet. Ik was zelf ook helemaal verliefd op die 2e pony. Wat een scheet. Ik schrok wel heel erg van het gezwel. Vraag me af of dit wel een abces is. Hoop niet dat het kwaadaardig is want dan is het nu al te laat om het nog weg te kunnen halen. Indien het een abces is zal ie wel pijn hebben. Huilen

Ik duim dat ze allemaal een prachtig nieuws leven krijgen en ga dit topic blijven volgen. Ik kom zelf maar amper rond van mijn uitkering dus kan helaas niets missen maar anders had ik graag willen sponseren!

Heel veel succes allemaal.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:50

IZEP schreef:
Jeetje mina, ik ben een paar uurtjes weg geweest. Kom je terug... lees je dit geweldige nieuws allemaal!!! Geweldig geweldig geweldig. En eerlijk gezegd... sja als je zelf wei hebt, waarom ook niet. Fantastisch dat er al zoveel opvang aangeboden is! De wereld is heel af en toe zo verrot nog niet. Ik was zelf ook helemaal verliefd op die 2e pony. Wat een scheet. Ik schrok wel heel erg van het gezwel. Vraag me af of dit wel een abces is. Hoop niet dat het kwaadaardig is want dan is het nu al te laat om het nog weg te kunnen halen. Indien het een abces is zal ie wel pijn hebben. Huilen

Ik duim dat ze allemaal een prachtig nieuws leven krijgen en ga dit topic blijven volgen. Ik kom zelf maar amper rond van mijn uitkering dus kan helaas niets missen maar anders had ik graag willen sponseren!

Ik wil wel namens jou wat extra's geven Knipoog Ken het als je van weinig moet rondkomen.
Wou dat ik een weilandje had, dan ging ik mee om ze op te halen en te vertroetelen en verzorgen Bloos

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 16:53

IZEP schreef:

Dit soort reacties doet me al een heleboel, het is heel fijn om te weten dat er toch nog zoveel mensen zijn met het hart op de goeie plek. Ik heb zelf ook niet veel te bieden, het enige wat ik momenteel kan doen is zorgen dat er genoeg opvangadressen zijn, zodat we er niet 2 maar 4 kunnen laten komen.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 16:55

worden de honden/katten ook naar ned gehaald na verloop van tijd? Denk dat ze daar geen kans meer maken op een goed leven...

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 16:59

Ja ik krijg geloof ik nog foto's daarvan, ze heeft gezegd dat er een poes bij zat die de kleuren van een siamees heeft, maar tis geen siamees.
Dat is wel het leuke aan buitenlandse dieren, ze hebben soms de meest bijzondere kleuren of aftekeningen, die zie je hier niet zo snel. Maar als ik daar wat meer over hoor, of ik krijg foto;s dan komt dat natuurlijk hier te staan.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:02

ik kijk ernaar uit

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:07

daarstrax toen ik jou fotos had ontvangen dacht ik ookal dat de foto van de in de zomervachtzittende vos hetzelfde paardje is .
bles komt overeen en ook geen witte voetjes .
alleen lijkt de wollige vos iets kleiner dan de andere .
maar ach maakt ook niet uit hij of zij is van harte welkom .
stal staat al klaar en we weten ookal bij welke maatjes hij mag staan in de wei . Knipoog

als je verder nog spullen nodig hebt voor de andere moet je even aangeven wat je het hardst nodig hebt . voor vosje is genoeg in huis . Knipoog maar kan voor de rest zeker nog ff de zolder op .

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 17:12

ja ik ook, heb daar ook nog niks van gezien.

Je bent echt geweldig karina1977, je verdient echt een hele dikke pluim. Ik weet zeker dat die ouwe pony je zeer dankbaar zal zijn.
Ik denk zelf ook dat die 2 vossen dezelfde zijn. Die ene waar geen wintervacht op zit is ook eerder genomen als die andere. Want daar is ook de bult van de 3 jarige nog vrij klein.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:14

@karina1977 je hebt ontzettend mooie paarden!

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 17:23

Als je nog plekjes zoekt voor de paarden/honden/katten, kan ik hier op de dierenartsenpraktijk wel een oproepje ophangen en wat mensen bellen.

Super actie meis!

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-08 17:24

Altijd goed, daar zal ik nog op terug komen als ik een beetje weet wat er zit. Nogmaals bedankt allemaal voor de steun en de geweldige reacties, dankzij jullie kunnen we deze dieren gaan redden en ziet hun toekomst er een stuk beter uit.

Hope2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:23

hmmm zit net te bedenken dan moet ik natuurlijk ook nog cursus roemeens gaan doen Koe
neem aan dat ie me niet verstaat Vork Bloos .
ach met handen en voeten kom je een heel eind .

@ rockwitch jij verdient de pluim jullie zijn degene die voor deze beestjes een niewe toekomst willen .
En jullie maken er werk van .

Ik werk bij de dierenambulance en heb al wat collegas gesproken en die gaan dekens en voer etc inzamelen voor de honden en katten .

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:33

Een stuk of 3-4 katten kan ik opvangen in een aparte ruimte, medische zorg betaal ik voor ze (heb goede connecties !)
Paarden zou ook mogelijk zijn ware het niet dat we de winter in gaan en ik ook zit te wachten op bouwvergunning voor mijn eigen stallen, mocht het over 2mnd nodig zijn kunnen we er over praten.

Laat maar iets weten.

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-08 18:36

wat geweldig dat je dit allemaal doet!
ik wou echt dat ik kon helpen!