IZEP schreef:Wat ontzettend heftig. En jemig wat doe je ontzettend je best voor Negro. Ik zou hetzelfde doen hoor voor mijn dier maar niet iedereen heeft zoveel voor zijn dieren over. Fantastisch trouwens dat je zo snel hulp krijgt van die amerikaanse arts. Lang leve internet! Ik ga heel erg hard hopen dat al je moeite en liefde beloond gaat worden! Heel veel sterkte met Negro.
Strict juridisch gezien is Negro helemaal niet mijn Paard maar van mijn voormalige vriend.
Maar we hebben destijds de paarden samen gekocht...en mijn Chikiboy kan absoluut niet zonder zijn maatje...en ze staan bij me thuis voor mijn huis...dus uiteraard zorg ik voor Negro al was het mijn eigen paard.
Zijn baasje ziet al die trammelant niet zo zitten.
Zijn reactie was heel rationeel: "als de DA zegt dat Negro gaat sterven, waarom zou ik daar dan aan twijfelen ? Waarom homeopathische druppels geven als ik er toch niet in geloof ? Waarom op internet verder zoeken ? De DA heeft er al die jaren voor gestudeerd, hij zal het dus wel het beste weten...."
Vandaar dat ik er vaak alleen voorsta...omdat mijn geest niet rationeel werkt (vrouwen komen van Venus hé
) en ik niet geloof dat een DA alles weet en ik ook verzot ben om bijleren en internet voor mij één grote bibliotheek is...
NEE dat doe ik niet...het voelt niet goed...