Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Winddancer schreef:Natuurlijk maar op een gegeven moment komt het zo over alsof "Bokt" het al heeft weten te diagnoseren terwijl er gewoon een DA nodig is, snap je?
Bokt kan het arme dier natuurijk niet genezen.
Winddancer schreef:@Jolliegirl:Natuurlijk maar op een gegeven moment komt het zo over alsof "Bokt" het al heeft weten te diagnoseren terwijl er gewoon een DA nodig is, snap je?
Anne_GTI schreef:Die derde plant, zitten daar ook wit/gele bloemetje of zwarte bessen aan? Lijkt op nachtschade nl. Ben niet zo handig dat ik dat in een oogopslag op een foto zie hoor, kan er ook naast zitten.
Jolliegirl schreef:Jester_ schreef:Oeh, dit zit er idd uit zoals Canjer heeft!
dat is het gewoon... dat kan niet anders
Winddancer schreef:@Jolliegirl:Natuurlijk maar op een gegeven moment komt het zo over alsof "Bokt" het al heeft weten te diagnoseren terwijl er gewoon een DA nodig is, snap je?
MandyR schreef:Foto 4: Lijkt op een jonge struik/boom. Is geen zwarte nachtschade, Solanum nigrum. Deze heeft donker groen / zwarte stengel. Plant op de foto is groen en te oud om nog zwart te verkleuren.
Jolliegirl schreef:DIERENARTS!
snap niet dat je dit op bokt plaatst....
gewoon nóg n keer, onderzoek.. dit kan niet zomaar...
Winddancer schreef:Tuurlijk een DA die er jaren voor heeft gestudeerd en al weet het niet maar een Bokkertje wel
Jetske schreef:Jolliegirl schreef:DIERENARTS!
snap niet dat je dit op bokt plaatst....
gewoon nóg n keer, onderzoek.. dit kan niet zomaar...
Ze heeft toch al gezegd dat de dierenarts het neit weet wat het is. Dierenartsen hebben niet altijd overal een verklaring voor hoor. Misschien dacht dit meisje zo ok wel hulp te krijgen. Misschien herkent iemand het.
Iris82 schreef:Weet je, ik vind dat jij behoorlijk gevaarlijke uitspraken doet.
Ik heb nog geen dierenarts voor je naam zien staan. Het is absoluut goed om mensen tips te geven, begrijp me niet verkeerd. Maar om te zeggen: 'dat is het gewoon' zou ik niet doen. Zijn al eerder paarden mee in gevaar gebracht.
Ik snap dat je met Canjer een hoop ervaring op gedaan hebt, maar let er op hoe je je zinnen formuleerd.
Citaat:="Jolliegirlen ]al was ik het wel,kan ik dat niet via een foto beoordelen.
Citaat:Jolliegirl :
en al was ik het wel,kan ik dat niet via een foto beoordelen.
Sjolvir schreef:Dat vind ik de beste!! opmerking tot nu toe!!!!