straal gescheurd? *met fotos

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

Re: straal gescheurd? *met fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-08 18:23

Die van mij heeft dus ook zon scheur. Ik heb nu spul om in water te doen en dan dat de "wond" schoon weekt. En dan speciaal spul voor in der straal. Met zon tuutje aan het flesje. Weet even de naam niet, is duits. Maar nou las ik iets van watjes.... Welke watjes doen jullie er in zodat er geen vuil van buitenaf inkomt?

Gewoon van die platte gezicht watjes?

_Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-08 22:16

ik hoorde van iemand dat je ook de hoef even in een emmer/bak met azijn kan zetten en dat t dan schoon word ??

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-08 10:01

Dat doe ik nu ook, bij mijn merrie. Ik zet haar bij de kruiwagen met kuil/hooi. En dan heet voet in een emmer met soda.

dan word het helemaal schoon! Ik schrok gister wel heel erg! Het is best diep...

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 20:09

MissDonna schreef:
Die van mij heeft dus ook zon scheur. Ik heb nu spul om in water te doen en dan dat de "wond" schoon weekt. En dan speciaal spul voor in der straal. Met zon tuutje aan het flesje. Weet even de naam niet, is duits. Maar nou las ik iets van watjes.... Welke watjes doen jullie er in zodat er geen vuil van buitenaf inkomt?

Gewoon van die platte gezicht watjes?

??