Zo'n 1400 euro tot nu toe ....
Mijn paard had nogal pech dit jaar
De laatste dag van december kreeg ze een trap vol op d'r kont waar de DA bij moest komen. Ik kreeg een emmer met traumeel, pijnstillers en ontstekingsremmers. Dat bleek niet voldoende te zijn, ik moest extra pijnstillers halen.
In januari begon ze benauwdheidsklachten te krijgen. Diverse bezoekjes van de DA en dure medicijnen, zoals ventipulmin en prednisolon, volgden.
In maart ging ze voor 18 dagen naar de kliniek voor observatie en verder onderzoek naar die benauwdheid.
In mei, toen alles weer normaal leek, raakte ze de zijwand van de bak en liep meteen zwaar kreupel weg. De DA moest komen voor verder onderzoek, kreeg weer een emmer met traumeel, pijnstillers en ontstekingsremmers.
In juni kreeg ze schimmel. De DA die er toch was voor die kreupelheid, gaf een injectie + imaverol
Na twee weken werd de injectie herhaald, kreeg ze dáár weer een enorme heftige reactie op: dikke, stijve nek en stijf voorbeen, koorts, gewoon een ziek zielig paardje. Wéér de DA erbij met de bekende emmer met pijnstillers etc.
Ik heb nu een ernstig gesprek met Indy gehad en ze heeft me beloofd de rest van het jaar gezond te blijven