JoviBan schreef:@tamaramt: Ik krijg net een pb van iemand die weet dat jij onder m'n foeiknop staat en ik jou dus niet meer lees, en dat je weer 'es op een vervelende manier op mijn post gereageerd hebt. Ik heb je post dus maar 'es geopend en gelezen. Hier mijn (laatste) reactie op jou.
1. Ik kom niet bij elk topic aan met tekstfragmenten die ik van internet afhaal.
2. Mijn vorige post over ontwormen en de essentie van mestonderzoek was iig nièt ter info voor jou, maar voor iedereen die daar (wel) in geïnteresseerd is.
3. Ga vooral door op jouw manier en verdiep je vooral niet in nieuwe ontwikkelingen, inzichten en kennis.
4. Ik lees jouw berichten dus niet en reageer daar dus ook niet op. Het lijkt me dan ook zinvol dat je ook niet meer op mijn berichten reageert.
ik heb niet op een vervelende manier op je bericht gereageerd
ik zeg alleen maar dat jij altijd een andere manier hebt van denken en die dan probeert door te drammen als de enigste goede reden dmv tekstfragmenten via internet
en jouw eigen mening en manier van denken is niet altijd de juiste
en ik ben niet de enigste die dat vind zoals je in eerder topics al hebt gehoord
enne alle topics staan vrij voor iedereen om hun mening te uitten
ik heb je tekstfragment door da laten lezen maar die blijft bij mijn eerdere stelling
dus zoals ik al aangaf ; ieder zijn eigen ding
ik ga uit vanuit de praktijk en doe het op mijn manier en jij gaat uit vanuit internet en doet het op jouw manier; prima toch
iederen tevreden