Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Zammie schreef:Lovely schreef:Zenuwen hoeven ook niet meer aan te groeien, dat heb ik zelf in mijn been en op een deel van mijn huid. Het blijft een beetje een raar gevoel, zo gevoelloos.
Voor mij zijn er aan zenuwsnedes geen voordelen. Als het een voordeel wilt noemen dat je als eigenaar je schuldgevoel kunt sussen omdat je paard weer 'blij' in de wei staat? Ja dan is dat een zogezegd voordeel. Maar voor het paard niet hoor.
Nogmaals: heb jij zelf al eens met zo'n pijn rondgelopen? En dan moeten wij mensen dus ook maar een spuitje? Terwijl het met een ingreep pijnloos door het leven kan gaan? Met als doel: grasmaaier...

Sjoyceje schreef:Lovely, waarom zit je Poes telkens op te stoken? Daar heeft TS dus echt niks aan. Je berichten voegen nu niet bepaald iets toe aan dit topic.
. 
Sjoyceje schreef:Lowara: Wie heeft bij jouw paard destijds de operatie uitgevoerd? Ben hier benieuwd naar omdat ik bij je in de buurt woon
Ik ben bij Jan Greve geweest.

Zammie schreef:@two: Ik vind dat je heel mooi omschrijft wat jij voor gevoel hebt met je paard... Beter kan een paard het volgens mij niet hebben: een baas die naar haar paard luisterd.... De toekomst is met alles onduidelijk, en ik ben zoals je nu wel al weet ook voor het pijnloos kunnen leven. Mocht 1 van mijn paarden ooit zoiets hebben en ik kwam weer voor de keus te staan, dan ging ik er ook weer voor... Ik hoop dat je ondanks alles ons hier (of in een nieuw topic) op de hoogte wilt houden, en ik wens jou en je paard alle sterkte en goede voor de toekomst.