Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

ninz schreef:wij hebben de DA straks gebeld en die zei dat ze zo weinig (hoogstens 2,3 naaldjes) binnen had dat ze er waarschijnlijk geen alst van zou krijgen. en we hebben haar dus dat tegengif gegeven

fury schreef:Ik ben best voor homeopatische middelen en je hoeft van mij ook niet meteen de da te bellen bij ieder banketstaaf iets. Maar als hij echt taxus heeft gegeten, da bellen. Nu meteen! Ga niet zelf aankloten met middelen of advies vragen op internet. je hebt een dierenarts nodig, taxus is zo dodelijk als wat voor een paard.

ninz schreef:fury schreef:Ik ben best voor homeopatische middelen en je hoeft van mij ook niet meteen de da te bellen bij ieder banketstaaf iets. Maar als hij echt taxus heeft gegeten, da bellen. Nu meteen! Ga niet zelf aankloten met middelen of advies vragen op internet. je hebt een dierenarts nodig, taxus is zo dodelijk als wat voor een paard.
het is iets wat een kennis van ons heeft ontwikkeld en die heeft zijn eigen paard daarmee dus gered terwijl de dierenartsen zeiden dat hij zou doodgaan ( die was dus ontsnapt en had veel taxus binnengekregen)
Sheran schreef:LiVetime schreef:Er bestaat EEN kans dat ze er niet dood aan gaan. Maar wil je die kans afwachten? Voor geen goud zou k mijn dieren daar neer zetten.
Ik heb de keus tussen onmiddellijk naar de slacht brengen en haar in het weitje zetten. Dus ik kies voor het weitje. Natuurlijk zal ik er nog alles aan proberen te doen om die taxus daar weg te halen, maar paarden zijn ook niet volledig idioot...

runningkawa schreef:wat ik niet snap is dat mensen eerst gaan bokken en dan pas een da gaan bellen...
dat verhaal van jou herrinner ik me ook nog wel monique
ninz schreef:fury schreef:Ik ben best voor homeopatische middelen en je hoeft van mij ook niet meteen de da te bellen bij ieder banketstaaf iets. Maar als hij echt taxus heeft gegeten, da bellen. Nu meteen! Ga niet zelf aankloten met middelen of advies vragen op internet. je hebt een dierenarts nodig, taxus is zo dodelijk als wat voor een paard.
het is iets wat een kennis van ons heeft ontwikkeld en die heeft zijn eigen paard daarmee dus gered terwijl de dierenartsen zeiden dat hij zou doodgaan ( die was dus ontsnapt en had veel taxus binnengekregen)
uhuhMarchador schreef:runningkawa schreef:wat ik niet snap is dat mensen eerst gaan bokken en dan pas een da gaan bellen...
dat verhaal van jou herrinner ik me ook nog wel monique
Dat was wat ik ook wilde typen.
Waarom eerst bokken en navragen op Bokt. Je had toen allang de DA moeten bellen!

Quellian schreef:Volgens mij denken veel te veel mensen dat bokt 1 en al DA is en via de PC kunnen genezen ofzo. Heel jammer dat sommige mensen zo slordig zijn... Je hebt gekozen voor een dier en dus ook voor eventuele bijkomende kosten, je bent verantwoordelijk voor zijn leven!
Volgens mij denken veel te veel mensen dat bokt 1 en al DA is en via de PC kunnen genezen ofzo. Heel jammer dat sommige mensen zo slordig zijn... Je hebt gekozen voor een dier en dus ook voor eventuele bijkomende kosten, je bent verantwoordelijk voor zijn leven!

Marjo_Wystan schreef:ach ik zeg altijd tegen mijn paard dat het tussen zijn oren zit... !
(grapje) 
moniquebosch schreef:hm ik ga hier maar niet meer reageren,wordt naar mijn idee te makkelijk mee omgegaan en helaas ligt dat bij mij ERG gevoelig na wat ons is overkomen.
helaas is er bij satour dus maar 1 besje in zijn maaginhoud gevonden en er toch aan overleden dus ik zou maar gewoon oppassen.
maar ja wie ben ik.

moniquebosch schreef:hm ik ga hier maar niet meer reageren,wordt naar mijn idee te makkelijk mee omgegaan en helaas ligt dat bij mij ERG gevoelig na wat ons is overkomen.
helaas is er bij satour dus maar 1 besje in zijn maaginhoud gevonden en er toch aan overleden dus ik zou maar gewoon oppassen.
maar ja wie ben ik.
Het is niet niets om zo je paard (in dit geval 2 paarden) te verliezen, dat een ander daar dan zo laks mee omgaat is natuurlijk heel erg om te lezen ninz schreef:tja onze dierenarts zegt dat het geen zin heeft om te komen omat het pas vanaf 100 gram dodelijk zou zijn en zoveel heeft ze echt niet binnegekregen
moniquebosch schreef:helaas is er bij satour dus maar 1 besje in zijn maaginhoud gevonden en er toch aan overleden dus ik zou maar gewoon oppassen.