Erg zeilig paard van de buren

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

LadyDaily

Re: Erg zeilig paard van de buren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 14:50

Ik heb helemaal nog niet eens foto's er opgezet.
De buren hadden gezegt waarom laten jullie dat paard toch niet afmaken het staat er zo zielig bij.
En met die hoef enzo.
De eigenaar heeft der niks opgzegt.

Maar als jullie alles nog 20 keer willen zeggen doe vooral;)
Ik vraag andere mensen wel naar nuttig antwoord.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:57

Poeh, het is bij jou echt nooit goed, he? Clown Ik denk dat je heel nuttige antwoorden hebt gekregen, maar het moeilijk vind om de situatie door een andere bril- een zakelijkere, directere- manier te bekijken. Knipoog

Je had gehoopt op allemaal gejubel, een schouderklopje etc.
Daar koop je echter niks voor. Bloos

Grow up en ga iets doen met het advies. Oordeel niet zo vlug, niet naar het advies en naar de eigenaar van het dier. Pling

Sterkte.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:59

Het is net een sprookje, ben benieuwd hoe het afloopt .......

TS je hebt advies gekregen, doe er dan wat mee.

LadyDaily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 15:01

Hoezo nou weer schouder klopjes?
Ik vraag alleen om advies meer niet
Sommige hebben wel goed advies gegeven Knipoog
Maar later gaat iedereen zeggen dat je naar de buren moet enzo.
Dat snap ik zelf ook wel hoor.
Alleen als andere buren al er wat van gezegt hebben. Gaan wij heus niet met alle noot na die andere buren toe.
We zeggen gewoon wat van als we ze zien.

Als we ze gesproken hebben.
Zal ik het er wel neer zetten.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:04

Wat is dan goed advies? je geeft commentaar op ons omdat we steeds hetzelfde zeggen en sluit je af voor wat we zeggen,het moet precies in je straatje passen. Knipoog

Wat wil jij nu eigenlijk? Ach gut

Wat je kan doen is een krantenwijkje op je nemen, maar dan moet je elke dag om 6 uur je bed uit. Dan verdien je wat, vraag je aan de buren of je het mooie zwarte dier mag kopen en ga je het verzorgen. Misschien mag het daar dan wel blijven staan! Cool

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:07

ik zou toch echt zelf heen gaan, ook al hebben anderen dat gedaan. Je weet nooit wat die precies hebben gezegd en de manier waarop. Denk dat het toch echt het beste is (en ja dit is dan de 21e keer dat het gezegd wordt) om gewoon heen te gaan en te vragen wat er met zijn hoef aan de hand is en of je eventueel kan helpen. Klinkt wel wat anders dan zeggen dat de pony afgemaakt moet worden he? zulke mensen bij mij aan de deur zou ik ook niet serieus nemen...

Trouwens, het wordt steeds herhaald omdat er van jouw kant geen normale reactie op komt. Als je nou gewoon zegt wat je nu zegt, dat je niet heen wil omdat de rest dat al geprobeerd heeft, zou niet iedereen continu het herhalen. Alhoewel ik het een flutreden vind....

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:09

Je ouders laten praten met de eigenaren is inderdaad het beste advies, je hebt ook gezegd dat dat het plan zal worden en dus lijkt me inderdaad dat er nu niet veel anders te doen valt dan afwachten voor ons.
Ik denk dat Detour en nog wat andere mensen ook goede info hebben gegeven over de mogelijke oorzaken, en dat het ook niet perse verwaarlozing hoeft te betekenen.
Ik hoop dat je wat meer te weten komt en je geen zorgen meer hoeft te maken. Ik vind het erg goed van je dat je oplettend bent, en wilt uitzoeken wat er aan de hand is. Je zou de mensen eens de kost moeten geven die maar zwijgen omdat ze zich er niet mee willen bemoeien, maar staan te janken als het dier het loodje legt.
Nou ja, vooropgesteld dat het misschien allemaal meevalt heeft speculeren niet veel zin.

Wil nog wel even kwijt dat ik de posts waarin de termen 'Penny' en 'sielugh' voorbij komen bijzonder vervelend en weinig volwassen vind. Wees blij dat er iemand een beetje oplet. Beter 10x fout ingeschat, dan een dooie knol op je geweten hebben nietwaar?
Het is niet alsof ze die mensen al aan de schandpaal genageld heeft....

Succes ts!

LadyDaily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 15:25

Ik wil even bij zetten dat ik.
Niet van bokt ben.
LadyDaily.
Is mijn nichtje.

detour

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:26

????????????????????????

Hoe oud ben je dan?

Vond ht Nl taalgebruik al niet bijster ontwikkeld voor een 15 jarige)...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:27

Ahhh, nou, dan is je nichtje ook niet goed bezig. Ze mag namelijk niet haar account uitlenen..

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:29

dat wordt een ban..... Knipoog

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:34

Nou, zijn alle verzuurde 'penny-en sielugh' roepende mensen ook weer content dat ts lik op stuk krijgt.... zucht.

ps: overigens vind ik de opmerking aangaande het taalgebruik niet correct. Dat is pas legitiem wanneer je het vermoeden hebt dat iemand opzettelijk een luie drol uithangt en slordig loopt te typen (waar ik overigens een schijthekel aan heb). Tot die tijd weet je niks, en kan je iemand onbedoeld behoorlijk kwetsen.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:41

En waar is dan je foto uit je profiel gebleven? Meisje met rood/rose shirtje aan, blond haar, fototoestel in dr handen op heuphoogte?
En ook alle andere info die erin stond Verward

Meid houd jezelf niet voor de gek.

Nog een vraagje, hoe oud is je nichtje?

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:46

IndianLady schreef:
En waar is dan je foto uit je profiel gebleven? Meisje met rood/rose shirtje aan, blond haar, fototoestel in dr handen op heuphoogte?
En ook alle andere info die erin stond Verward

Meid houd jezelf niet voor de gek.

Misschien poept ze wel in haar broek na al die reacties, en is ze bang dat er bekende op Bokt rondhangt die de buren even gaat informeren over haar topic hier...
Zou ik haar niet kwalijk nemen.
Wanneer mensen het zo op de persoon gaan spelen, en gaan zitten vissen in iemands profiel zou ik ook terstond alle info eraf donderen! Of wacht eens even: ik heb er natuurlijk helemaal geen info op staan! Hahaha!

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:51

Ik zat toevallig een aantal reacties geleden in dr profiel te kijken. Daar stonden een aantal dingen in. Nu zag ik nieuwe berichten hier staan over dat het haar nichtje dr account was, dus ik weer het profiel in en ja hoor leeggemaakt.
Dat vind ik een flauwe reactie, 15 jaar of niet. Als je niet tegen tegenspraak kunt post dan dit soort topics niet. Of geef gewoon toe dat je misschien iets te gretig was om iets te posten.

Ik kijk eigenlijk bijna nooit in iemands profiel behalve van mensen waarvan ik denk dat het Penny's zijn. Ik kijk dan even naar de leeftijd, vandaar dat ik dit wist.

XXXX2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 15:54

als mijn buren bijdehant kwamen zeggen dat ik mijn eczemer moest laten afmaken, dan zou ik wijsheidshalve ook niet teveel terugzeggen, terwijl ik wel zou denken "pleur op met je bemoeierige opmerkingen"
als iemand netjes aan mij zou vragen "ik zag dat uw paardje daar en daar last van heeft, hoe komt dat"... dan zou ik dat netjes uitleggen

vandaar dat het advies dat hier tig mensen aan je geven, best een nuttig advies is.

snap je wat ik bedoel?

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:56

Ik gaf hier ook alleen mijn mening als een van de eerste en toen moest TS mij zonodig pmen..tja..het was voor mij dus al duidelijk.

wisja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 18:09

LadyDaily schreef:
De buren hadden gezegt waarom laten jullie dat paard toch niet afmaken het staat er zo zielig bij.
En met die hoef enzo.

De eigenaar heeft der niks opgzegt.

Al zouden je buren alleen zeggen dat je je paard moet afmaken omdat er iets mis is met zijn hoef zou ik ook niet reageren, omdat ze niet reageren wil het niet zeggen dat ze er niks aan doen. Jij zou het ook niet leuk vinden dat je buren komen zeggen dat je paard zielig is en dat je hem af moet laten maken omdat die iets met zijn hoef heeft terwijl ze niet eens weten wat.. Nors opkijken

LadyDaily

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-08 18:49

Ik ben 14.
Die op die foto is 15.

Ik heb dat per ongeluk weg gehaalt.
Maar ik heb die foto niet dus mijn nicht moet dat er even weer zelf op zetten.

Maar word mijn nicht nou verbannen?
Want ik zal zelf even een acount aan maken.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 13:45

En een slotje hier. Ten eerste is het geen verhaal uit eerste hand maar wat gissingen, ten tweede zit je op andermans account, wat tegen de regels is.