Paardje al 7 weken kreupel..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TiaraBungy

Re: Paardje al 7 weken kreupel..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 11:07

hey,

hij heeft ook met zo'n tang staan drukken.. Knipoog Hij wist echt wel wat hij deed, en het is allemaal moelijk detail voor detail te vertellen snapje Knipoog
Ik vind dat ze hun werk echt geweldig hebben gedaan! Ze waren aardig, ook tegenover Bun.. Ze hebben goed gekeken, goed gekeken waar het mogelijk zou zitten..
Dus, ik heb absoluut geen commentaar op die kliniek, alleen het is moeilijk om het helemaal gedetailleerd te vertellen.. Sorry daarvoor. Bloos
Ik ga altijd naar dierenkliniek Meursing, daar is hij ook geopereerd en toen hebben ze hem heeeeel goed geholpen Knipoog

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 11:18

Ik ken de kliniek niet, zit in Brabant aan de andere kant van het land zo ongeveer hihihi!! Als jij het aangeeft geloof ik het ook, het komt me alleen een beetje vreemd over dat er eerst een smid zit te graven, en er daarna pas verdoofd wordt en gekeken hoe het paard loopt. Omgekeerd was voor mij persoonlijk logischer geweest vandaar mijn reactie.

Maar om terug te komen op je poown, hoe loopt ie nu, want dat is het aller belangrijkste!

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 12:04

ja, ik snap je reactie ook wel Knipoog
Ja, ze hebben ook eerst gekeken hoe hij liep, alleen zijn hoeven waren ook erg lang..

Hij loopt al wel wat beter, er zat gister nog wel een kleine zwelling van de verdoving.. Maar hij liep al wel weer wat beter. Heb een uur met hem in de bak gestapt en 1,5 rondje gedraafd.. Knipoog Ga vandaag lekker buiten stappen denk ik Knipoog

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-08 12:23

Groot gelijk! Laat wel aub een echo maken van dat pootje he, dan heb je zekerheid wbt je poown.

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-08 13:00

ja dat doe ik sowieso Knipoog
Dank je wel voor je steun Bloos Lachen Lovers